................................

vill ha nått riktigt delikat o äta.
inte micromiddag som dessutom sist fick mig o vilja kräkas..just den rätten var inte god kom jag på, men dennis trodde jag fortfarande gillade.
det är nog allt som finns. + ris o lök o kikärter. låter inte som man kan göra något alldeles delikat på dehär ingredienserna.

jag är rädd för allt för mkt micrad mat. nej, jag menar. jag är inte rädd. men jag undviker.
i kastrull värms mat utifrån o in, i mirco värms maten helt kaosartat inifrån o ut o utifrån o in.
det händer saker med molekylerna i maten då.
tex så kan inte ett skott från en växt slå rötter i micrat vatten.

+ att jag gärna vill ha koll på va jag äter.

dubbelmoral deluxe. röker o gör diverse saker som är dåligt för kroppen men såna här saker hakar jag däremot upp mig på.

jag är pank. jag vill ha choklad.

ska fortsätta dricka vin. ring om ni vill komma o dricka vin o baka chokladbollar.

Kommentarer
Postat av: Marielle

äh inte direkt dubbelmoral, man kan ju inte engagera sig i allt, då blir man ju hysterisk :D

2010-03-29 @ 13:39:30
URL: http://mariellesoderlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0