where is my mind???

snurrig i huvudet.
ingen ordning på något.
blev lite pinsamt på dagis nästan. urs-.
dumma huvud.
tog säkert 20 minuter o minnas hur igår hade varit, ordningsföljden på saker medans jag var där.
läskigt.

det har hittats på av pappa att vi ska se vem som har bäst kondition o kan springa snabbast en sträcka på typ 2-3 km.

jag tränar inte-
det är vadslagning med, där man skall typ gissa vem kommer 1a-5a
mamma var den enda som trodde mig på 2a plats.
eller dennis tror också det.. men han är ej med i tävlingen.

jag ska börja gå en promenad varje kväll.
o nu ska jag ta en promenmad till gamlestaden o gå på terapi tänkte jag.
det är en halvtimmaspromenad kanske .. brukade gå den sträckan då det var fint väder förut.

ska även gå o köpa gymkort o sånt. har inget o vara livrädd för iomed träning längre om det är tävling:)
vill bli fin i kroppen o känna att kroppen mår bra o fungerar så detta var ett bra initiativ av pappa.
ska träna kondition,uthållighet o lite muskler i rygg o mage framförallt.. sedan vill jag prova på yoga med.
tävlingen kommer att vara i maj.







Kommentarer
Postat av: JHNA SUGARFUCK

Jag har också börjat träna. Mest för att jag gick upp hundra kilo (typ! eller ah...) under tiden jag låg inlagd i december. Jävla meds. Gör så man tappar mättnadskänslan.

Vart äre du ska träna? Vet fortfarande inte om det är värt att köpa gymkort lix.

2010-01-21 @ 15:37:45
URL: http://jhnasugarfuck.blogg.se/
Postat av: helene

oj vad jobbigt, jag tror jag går upp av mediciner med, men det är nog inte så mkt biverkning, utan snarare att jag mår såpass bra utav den. om jag mår dåligt har jag ingen aptit alls..

jag vet inte, det finns yoga gratis en gång i veckan där jag bor, ska nog prova det. annars hade jag tänkt friskis o svettis de har ett gym o så. men jag såg att det var ganska dyrt.. även o bara testa engång, kostar 100 kr om jag fattade rätt :S

2010-01-22 @ 12:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0