tjatkärring




den som planerar o kalla mig tjatkärring igen kommer inte få någon reaktion. jag har nämligen tagit förolämpningen o gjort den min. precis som courtney o kathleen hannah gjorde med slut/bitch

var uttråkad o full på vin en natt i början på december då jag fick den idén o tog dessa bilder.
detta var mer ett test, för ljuset är ju kasst som fan här på kvällen. men detkanske inte behövs o göras om,  är charmigt med brus tycker jag ibland:)


fast, jag tror inte jag kommer bli kallad det igen heller. en gång sa dennis så. jag är inte precis en person som blir arg o säger ifrån ofta. men då blev jag så arg så jag skällde på han och sa att du kallar inte mig så, jag vet inte hur ni prata med varandra hemma hos dig men jag har aldrig hört min pappa o mamma förolämpa varandra sådär o jag har ingenting jag kan säga tillbaka o jag vill det inte ens det finns ingen anledning att sprida dålig stämmning på det viset. och jag som inte kan komma med likadana ord tillbaka hamnar i en viss position jag inte alls tycker om..
låter kanske som jag tog otroligt illa vid mig eftersom jag tom fotade det. men det var kanske i somras som han sa så:)
jag har bara aldrig hört folk i min närhet använda sådana ord om varesig andra eller mig..
förknippar det med äckliga översittar män med en fru han tvingat ner i underläge.. därför kanske som det blev viktigt. jag HATAR sådana män.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0