she's dead, wrapped in plastic

är pank, tråkigt. har vart det sen efter nyårshelgen.
sitter o kollar på saker jag vill ha:)
lite kläder som jag kanske skall beställa till våren, och letar efter en sån wtc-jacka antingen adidas eller fred perry(syster har en sån, skitsnygg är den), jag är egentligen inte jättenoga med märken, det är oftast skitsamma, men jag tycker bara de ser finare ut.
och så sitter jag o läser recept på kakor jag kan äta o baka själv(glutenfria) och goda drinkrecept.
vill inte vara pank mera!!

har haft en bra helg ändå, lagat god o bra mat hela helgen o igårkväll bakade jag scones.
har börjat titta på twin peaks med dennis, helt sjuktbra, för han har inte sett den förut!
imorgon är det studiedag på dagis o jag är ledig pga det och nu så dricker jag utav vinet jag fick av mamma
bäst är hon.
10 minuter kvar tills fotbollen dennis kollar på är slut. vill titta på ett till avsnitt av twin peaks snart! otålig! rastlös!

skall baka cheesekake imorgon :D
håller på o bli en tjockis.


fortfarande dramatik hemma:( just nu är daizy jättearg.
urs det är så obehagligt o jobbigt faktiskt.


Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Jag hatar också att vara pank... var ju utan inkomst i lite över 3 månader... >_<

2010-01-11 @ 23:19:51
URL: http://tjelsi.com
Postat av: helene

ja jag vet, fyfan jag läste i tidningen o allt va du fick stå ut med... :(

2010-01-13 @ 11:04:05
Postat av: Jessica

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-13 @ 04:49:10
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0