...............................................

fyy vad det var svårt att gå upp idag. gick upp en kvart innan jag skulle gå.
men jag hann.. hehe. kan vara snabb ibland.

pyssel idag!
ska med lovisa till panduro o krimskramsaffärer o köpa saker till det efter terapin.
ska bli mysigt !
idiotsäkert pyssel. kommer inte kunna bli dåligt eller fult! skitbra!

och så har jag kommit på  hur det ska bli fint här.
bort med köksbordet, och en bokhylla längs den väggen istället.. skall leta efter något i trä, typ 50tals stil.
o eventuellt kan man ha ett mindre runt bord senare. men vi äter ALDRIG där.. känns som det bara står där o är fult, tar plats o används som ett avlastningsbord för smågrejjor o post.. liksom det är lite väl stort för det :)
o så vore det fint med ett vitrinskåp på väggen mellan köket o vardagsrummet,. det är ju som en öppning där i mellan. där i kan man ställa alla fina saker. tex mina ryskadockor jag fått av dennis, marimekko skålarna, har faktiskt 3 st nu ! fick ännu en av dennis<3
mina fina 50 tals martiniglas jag fått av mormor o sådär.
ifall denna är i samma röda som mitt plåtskåp jag har tv'n på  skulle detta kunna funka,


o så finns det ännu 2 saker, sen kanske jag är nöjd, en vit pälsigmatta, heter det ryamatta kanske?
o en taklampa.. så himla mörkt här.
hoppas hoppas jag kommer hitta något jobb när rehabiliteringen är klar.. så jag kan lägga lite pengar på sådant.

jag tänker fan inte vara arbetslös. tänker söka varenda jobb o ringa alla ställen jag kan komma på.
känns konstigt o läskigt.. allting med det där.. o jag tänker på det mycket. det är ingen från försäkringskassan som ringt o kollat hur det går med praktikplats o praktikplatsen fick jag hitta på egenhand.
jag har ingen som kollar hur det går o hur pass mkt jag kommer dit.
tycker det är lite konstigt.
jag vet ingenting. allt jag vet är att jag inte får vara sjukskriven mera o att jag inte kan få det förlängt för man skall inte ens klara av ens det mest monotona enkla jobb som finns. man ska inte kunna gå upp ur sängen.
o det kan jag ju bevisligen.
men jag hade velat vara sjukskriven på halvtid eller något fram tills jag börjar skolan.


till helgen ska jag vara ensam hemma !
vill ta vara på den helgen till o göra sånt jag brukade förr.
ha buffy maraton o pyssel! popcorn o coca cola. har en bekant från norrland som är i göteborg så hoppas på att träffa henne också.:)







Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Åh, pyssla <3

2010-01-27 @ 17:23:27
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0