...........

efter dagis idag är jag trött i huvudet.
försökte trösta en liten kille som håller på o inskolas. o han grät/skrek konstant.
ska snart tvätta.
inte sugen på det ett dugg.
vill vila. titta klart på cape fear som jag o dennis började kolla på igår.

soffbordet är belamrat med målarsaker.. det känns som det är större chans jag kanske, kanske grejar med något o får något klart inom den närmsta tiden ifall jag inte tar bort det...
förr brukade saker vara så i minst en vecka.
men jag misstänker dennis vill jag ska lägga bort det på skrivbordet.. är ju därför jag har ett.
hmm. jag ger det en dag till.


någon som har exempel på vad jag ska göra för att ge utlopp för lusten att vara kreativ?
ge mig uppgifter!! jag har så dålig fantasi just nu!!



puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0