..........

igår åkte jag för att fira min farfar som fyller 80 o skulle även hjälpa till på kalaset hade jag o mina systrar tänkt.
farfar hade hyrt en lokal, o satt annons i tidningen, vi hade ingen aning om hur många som skulle komma.
kom nog ca 60 personer tror jag. kände inte så många där:) förutom släkt o familj då.


var en kvinna som liknande min farmor så mkt, hennes kusin som föddes samma år som farmor.
de togs för tvillingar då de var små o det kändes konstigt o se någon som liknar henne så mkt. det är fortfarande svårt o förstå att hon är borta o inte kommer tillbaka..
saknar henne så








mina systrar o jag,
känns som det syns vem som är galen i familjen :D
mamma sa helene, du måste le.
jaha då ler jag hysteriskt istället,
hehehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0