.........................................................................................................

får dåligt samvete för allting. hela tiden.
ängslig för saker jag borde göra eller redan ha gjort.
allting är så diffust det går inte att ens börja reda i det som känns jobbigt. bara motar bort det hela tiden.
men jag suckar hela tiden.
hör ju själv hur himla hopplöst det låter då jag suckar och jag brukar sucka ofta, för småsaker, men det finns skillnad på hur jag låter då. kan vara bara lite jobbig irritation, kan vara åh va tusan ska jag ta mig till o små hastiga inandningar ibland som då man blir rädd för något på film.. fast jag bara har glömt något nånstans haha..lite överdriven kanske

kanske är ganska dramatisk, fast jag trodde att jag inte var det numera.
dennis sa igår, det behöver inte hända saker hela tiden.
bara för jag vill byta lägenhet.
jag vill verkligen flytta härifrån.
det är ingen fixidé
eller dumt tankesätt att det skulle bli bättre som av ett simsalabim om jag flyttade.
jag vill verkligen inte bo i kortedala.har aldrig ens velat bo här. var bara enda ytterområde jag kunde tänka mig då jag gav upp om o få bo i östra eller centrum.. sökte lägenhet lääänge innan jag flyttade hit, höll på o ge upp o tvinga pappa o bli min hyresvärd genom o låta han köpa lägenheten tills jag fått normal ekonomi..
men iaf, nu har jag bott här i 5 år, och jag trodde inte jag skulle vara kvar sålänge. men min förra värd ville inte låta mig byta inom bolaget, men den jag bor hos nu har förtur för oss som bott inom dem i ett år eller mer.

kanske inte vill flytta NUNUNU, jag vill gärna ha bättre ordning på allting annat först.. jobb,studier o så.. pengar sparade för det kostar o flytta o speciellt denna gången för jag måste återställa sovrummet, världens finaste lila sovrum kanske inte är världensfinaste för någon annan konstigt nog.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0