...........................................

var nyss i affären,
skulle köpa kattsand, tranbärsdricka o cigg. la pengarna i fickan o gick.
alltså inget leg med mig,
hon i kassan som jag handlat av förr säger, ja du måste visa leg,
jag säger att nej det ligger hemma tog inte med mig väskan.. MEN jag fyller 28 i maj.
hon vänder sig om o frågar sin kollega, tror du på att denna flickan är 28, det vet jag inte det får du avgöra, svarade hon.
haha liksom om jag nu var 17 år, skulle jag påstå då att jag var just 28 detta är liksom sjukt konstigt.
var ganska nyligen också en som sa, OJ 82a!! jag trodde du var 92a

på systembolaget däremot fick jag handla utan leg. hon sa hon trodde mig + att hon trodde hon kände igen mig hehehe

sist jag skulle åka tåg till stenungsund, så var konduktören påväg att ge mig ungdomsbiljett.. alltså man ska väll vara under 16 för det.. jag fick säga nej! vuxen ska jag ha...

ser jag verkligen så barnslig ut??

men det som toppar alltihop var nog nästan då jag o lovisa fika hos mig i den förra lägenheten, det var nog 2 årsen ungefär,
det ringer på dörren o någon comhem försäljar-tjej  frågar mig, hej har du mamma eller pappa hemma??
haha liksom jag var 26 då.
jag sa.. eeeh, nä jag är vuxen jag bor här själv, o lovisa  som håller på att dö av skratt där inne haha

jag fattar inte riktigt hur jag kan se ut o uppfattas som så ung..

-----------------------------------------------------------------------------------------
dennis ringde o har goda nyheter. känns mkt positivt, kanske fastjobb på gång :)
men först är det 2 veckors prov-praktik. men dennis är väldigt driftig o dessutom väldigt lätt att tycka om jag tror det kommer gå bra :D

jag är hemma från dagis idag... jag har helt sjuk hosta o det gör ont som fan i ryggen o i bröstkorgen på vänster sidan, i ländryggen o ischias. blää mkt synd om mig, inatt kunde jag fan inte ens gå, gjorde superont.
fan orka känna sig som en gammaltant fysiskt. trött på det.
ska kanske inte gnälla så mkt. jag har inte vart snäll emot migsjälv o jag går fan aldrig till vårdcentralen. avskyr att gå till vårdcentralen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0