typiskt

lite halvsjuk, förkyld halsont o hosta. huvudvärk.lagom till min lediga vecka.
inte gjort nått vettigt än på 2 dagar bortsettfrån tvätta o ringa försäkringskassan. hon sa pengar om 2 veckor om det är som det ska.
men jag tänker inte ha några förhoppningar.. blä.
längtar till den dagen jag slipper dem!

ikväll skall jag på kalas, kicki fyller 26
ska snart pyssla ihop en liten present till henne:)
imorgon får jag pengar o min syster kommer nog hit på kvällen o sover över.. vi ska gå på stan på lördag o kolla på sonia rykiels kläd-kollektion. finns en klänning jag bara måste ha!!






hehe fanns massa fina saker:) jag får se hur det ser ut i verkligheten men, jag gissar på att jag kommer vilja ha fina glada färger i vår för jag har klätt mig i så mkt bara svart hela tiden bra länge nu.
jag vill ha glada färger o vår o blommor.

har avbokat min terapitid. jag hoppas hon ringer snart.
det har vart endel som är jobbigt o svårt för mig att förstå varför det blir så, jag måste få prata med henne. bad o få ha samtal över telefonen istället.
sådär då var det avklarat,

dom senaste gångerna jag pratat med henne har hon sagt,
du måste bara acceptera att du är såhär.. ena gången med tanke på skiften mellan glad-lessen-arg-irriterad-glad.
jag har tydligen väldigt lätt att komma i kontakt med det djupa inom mig o det framkallar en sådan stor sorg att jag går ut ur mig.
det är något som hände var o varannan dag förr o mkt värre upplevelser än bara känna sig utanför sigsjälv, o vilsen i vart man befinnersig.
så det kanske inte blir bättre än såhär.
jag var bara rädd att det skulle bli värre då det hände men det blev inte det.
sånt här kan jag hantera. bara skräms lite antar jag.


för att berätta någonting kul så fick jag detta utav dennis igår:)

fast jag spelar på xbox.

ååååh vad detta spelet får mig att önska jag hade en bättre tv. kan inte läsa texten på den där skitteven i sovrummet.
längtar efter lurarna jag beställde, så kan jag ta ut xboxet här i vardagsrummet o spela med lurar på.
så blir det bättre tror jag.




Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Krya på dig!

Bioshock 2 har det spelats här hemma (pojken spelat, jag har suttit bredvid och tittat på) väldigt coolt spel!



sv Håller helt med dig om att man får identifiera sin friska och sjuka sida, det har jag fått göra genom vääääldigt mycket mindfullness-träning. Även om jag tycker det är väldigt flummigt har det hjälpt en hel del, just att jag inte får "riktiga" ilskeutbrott längre utan kan identifiera tankarna och tänka "nej... det här är sjukt. det här är INTE JAG".

2010-02-23 @ 21:27:36
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0