.............

ojoj va jag hoppas på o få somna gott som en bäbis inatt.
sov tre timmar natten till idag, o faan va jag hatar att jag börjat få svårt med sömnen igen,
skulle börja en timma tidigare på dagis, alltså kl åtta., kaosartat på dagis med flera barn på extremt dåligt humör.. sedan skynda hem, halsa kaffe hetsröka o åka iväg på läkarsamtal

jag var otroligt nervös o spänd där o det märkte hon direkt. hon bad mig flera gånger o slappna av.
jag fick sagt det mesta jag ville ha sagt o det kändes bra. det var ett väldigt bra samtal.
har bara träffat henne en gång innan.. det är aldrig samma läkare länge på mottagningen jag går på.. de har använt stafett-läkare eller va det kallas i flera år nu. vilket är lite störande. men glad o få träffa en som iaf planerar att träffa mig framöver också.

kommer troligtvis INTE sluta vara sjukskriven i april eftersom jag påbörjat rehabilitering o det var skönt kan jag säga att få veta att jag kan fortsätta min praktik sålänge jag behöver o att jag kommer få hjälp med att ordna så jag kan studera på halvfart i höst, om det går. hon ansåg att det vore bäst att inte studera på heltid första terminen.. o det har hon rätt i tror jag med.

fick veta varför jag kräks bara sådär tillofrån.. mina kompisar frågar om jag är gravid men nej, det är helt enkelt så att min mage är pajjad pga anorexia..
det är ganska vanligt då tydligen.
men jag fattar inte hur det kan komma sig att det börjat yttra sig nu sista året, då jag anser mig ha vart frisk från iaf anorexi vääldigt länge
det tom känns helt konstigt att skriva om, det var så längesen.


iaf,. för att inte somna, så åkte jag sedan in till stan o mötte dennis, o vi gick o köpte saker till badrummet på lagerhaus o lite saker på indiska.
tittade på klänningen jag påstod att jag ville ha i förra inlägget.
INTE FIN. FY. BLÄ. väldigt besviken.



o nu har jag grejat o satt upp kakeldekor i badrummet i svart o turkost.
ja jag är ganska knäpp som fixar med sånt i en lägenhet jag inte ens vill bo i menmen
det blev ganska fint. men jag behöver nog 2 paket till :D
köpte en badrumsmatta i form av ett pacman spöke också.

lagade helt vegansk mat idag, kändes bra. tärnad tofu, kikärtor, spenat,linser o broccoli, lite paprika, hackad vitlök också. låter inte så gott kanske men det var mumsigt.



+ att jag ritat lite! det var en evighetsen o även hade jag med kameran ut.
känns riktigt bra. nu ska bli ändringar, lite kreativitet varje dag. o sedan kommer jag nog börja få till saker man kan stå ut med igen.


idag fyller min lilla lillasyster 18 år!! åh den lilla plutten.
guud va kul det ska bli o gå på krogen med skitungen.. måste se till att det sker snarast hehehe
här får du ett litet youtubeklipp o titta på




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0