...............

det här är ovanligt för mig
praktik varje veckodag och fullproppade helger.
jag längtar så till helgen nuförtiden och det är väldigt skönt,.
men jag är så trött. jag sover alldeles för lite.
jag börjar få svårt att sova igen.

jag skulle gå på tip the velvet i helgen, men nu verkar det inte bli så :/
dennis som drar sig ur, skulle vart kul att gå med han.. vill göra något med dennis denna helgen, vi hinner knappt ses på helgerna nu sista för båda jämt haft planer på varsitt håll.
o nu kommer det alla hjärtansdag.
ska försöka hitta på nått roligt o mysigt.

jag har inte lust med så mkt.
blir så trött på det.

det har vart en sjuk på dagis nu, o ingen vikarie. det märks verkligen.
de frågar mig om det är ok jag får ta mer ansvar, o det skulle jag ju inte säga nej till trots att jag kanske tycker annorlunda men det är verkligen ok, jag gillar o få ansvar o så.
går inte o gnälla en massa när jag sagt att saker är ok. men jag blir trött på det bara ett par gånger i veckan. så är det väl kanske va man än gör.






--------------------------------------------

annars har jag fått 2 saker på hjärnan, o det är
byta lägenhet, flytta från kortedala alltså.
o börja leta fina snygga möbler. ha råd med det då först o främst.
märker att jag börjar gå åt en annan riktning sen jag flytta ihop med dennis. jag tror både min o hans smak ändras. numera gillar vi typ samma.
det är ju bra, skulle kunna bli ett annat gemensamt intresse.
vi försökte ju bli tevespelsnördar ihop.
men det går lite dåligt för mig. jag förlorar jämt.
jag är en ganska dålig förlorare på det viset att jag tappar lusten bara :)

har faktiskt skaffat lite "nya" saker hit hem. kanske en anledning o ladda kamerabatterierna. ta kort o leka att jag har en inredningsblogg.










Kommentarer
Postat av: Lina

Intressant sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-07-11 @ 15:00:11
URL: http://gravidforsakring.net
Postat av: Smsa Låna

Fin blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-20 @ 08:54:36
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0