ursäkta mig för dålig uppdaterande

hejhej bloggfanskap

jag är sur.

jag har inget liv att skriva om i dig.
bara tråkiga saker.
jag e less på bloggen,
även less på mitt liv,
saker går emot mig inte så stora saker, men ändå
jag är handlingsförlamad o det ger mig ångest.. varför är jag fast i soffan för,
varför hakar jag upp mig på en enda grej
min pojkvän o hans brist på engagemang i förhållandet.. den är iofs toppen i alla fall utom en
brist på lust o hitta på saker med mig !
jag försökte bryta det hela, gått promenader o haft picnic.
jag ska fortsätta detta imorgon.

jag tror jag vart närapå deprimerad? jag vet inte noga. jag har så svårt o känna efter.
vill helst inte.
men jag tror solen kommer med nya krafter till mig! (hoppas)

även ännu en anledning för bloggens totala avsaknad av nya inlägg ligger i, att jag nog ska byta blogg.
samma namn som denna, såfall, fast på ett annat ställe där min förra blogg finns.,
jag tror det kan bli ganska bra o byta. mer struktur o enklare att göra inläggen jag skulle vilja ha i min dagboksdel. o en del för annan sorts text men även bilder o foton,.


ska ta tag i det.
o fundera
jag kommer o säga till i såfall, men dagboksdelen kommer bli mer anonym såfall. inte säga alla andras riktiga namn o så
JAG VILL INTE TILL MIN PRAKTIK: jag tror jag vantrivs innerstinne men låtsas den är bra. längtar till sommarlovet men inte till hösten . ojojoj :(


längtar efter mina vänner. jag lovar jag ska bli migsjälv snart

Kommentarer
Postat av: JHNA SUGARFUCK

Känner så himla igen mig i det du skriver nu, och jag vet inte om jag är för trött för att gå upp på morgonen eller om det bara är pure lathet. Anywhore så orkar jag inte känna efter och VILL inte älta skiten om och om igen.

Kan inte allt bara glida på?

2010-04-12 @ 12:07:29
URL: http://jhnasugarfuck.blogg.se/
Postat av: SaraMy

Åh sötis vad roligt att du äntligen uppdaterat fast vad ledsamt innehåll, JA solen kommer med nya krafter och NEJ du skall inte bli deprimerad!

Jag finns här jämt, hör av dig så hittar vi på något mysigt i solen . Puss

2010-04-12 @ 20:16:09
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Känner igen mig för väl...



Jag hoppas i alla fall att solen kommer med nya krafter till dig! Kram

2010-04-17 @ 22:22:17
URL: http://tjelsi.com
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Känner igen mig för väl...



Jag hoppas i alla fall att solen kommer med nya krafter till dig! Kram

2010-04-17 @ 22:22:49
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0