................

inte roligt nu.
dennis ska flytta o allt är jobbigt han har gjort slut
och jag hade en ashemsk vecka, mensvärk, förkyld men börjar bli frisk nu istället tandvärk från helvetet.
imorgon skall jag på ett möte jag är jättenervös för.
allting känns jobbigt och osäkert jag vet inte ens vart jag ska bo om jag inte kan bo här
i höst ska jag studera och kanske flytta så jag kan inte ta tag i det fören jag vet vart jag kommer in

det går att se allting mer positivt än just nu men det går inte att hålla fast i det hela tiden

jag måste nog känna att jag har lite mer kontroll över min egna situation innan det kan börja bli ens lite normalt.
just nu är allt så himla konstigt.
iom att vi måste bo med varandra o det är så konstigt för det är som vanligt fast kanske lite bättre ibland


det är mitt sista sommarlov, på 3,5 år  sedan kommer jag vara klar med utbildningen o faaan va jag hoppas jag kommer in någonstans!
känns extra viktigt att ha så roligt som möjligt i göteborg ifall jag kanske flyttar härifrån till hösten.
fast jag skulle komma tillbaka såfort det var möjligt för jag älskar göteborg

jag blir ibland då jag tänker på dessa saker väldigt snäv i min fokus o det är skönt
vet att det efter sommaren inte finns någon plats för kärleksbekymmer  o att om detta skulle hända kunde det inte vara en bättre stund för det än nu.

konstigt o inte känna mig som en galning när det gäller seperationer,
jag är bara extremt ledsen eller extremt rationell, det är tydligen mkt mer normalt än jag hanterat sånthär förut
men vilket sätt som helst skulle nog vara det.
jag hatar migsjälv så mkt då jag blir den där svaga helene som bara låter all värdighet o stolthet försvinna bort o kvar e bara en liten svag patetisk ynklig jävla idiot som låter sig bli behandlad hur som helst.
nej så är inte jag längre

det känns lite som de jag pratat med om detta tror jag tycker det är lite bra, lite vad jag ville också
men det tycker inte jag, jag ville inte alls det skulle bli såhär.
men nu måste det bli så och jag är inte arg på honom för det heller.



Kommentarer
Postat av: tove

jag känner varken dig eller dennis men ja lovar dig: det kommer bli bättre. det blir det alltid. styrka och kärlek bruden!

2010-04-29 @ 12:41:13
Postat av: Marielle

finafinadu.. ger dig en varm kram. den varmaste jag har.

2010-05-03 @ 09:52:10
URL: http://mariellesoderlund.blogspot.com
Postat av: marielle

sötaste lilla helene! hur är det med dig?

tänker mycket på dig ska du veta!

massmassa kram

2010-06-08 @ 22:25:40
URL: http://ellieloo.blogspot.com
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Jag har länkat till din blogg från min, hoppas det är okej. Annars får du säga till. Kram!

2010-08-02 @ 23:03:38
URL: http://tjelsi.com
Postat av: JHNA SUGARFUCK

Goosh, låter stört jobbigt hörru. Ta hand om dig.

2010-10-14 @ 13:18:40
URL: http://jhnasugarfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0