metric



har vart vaken nu sen halv sju... blä så tråkigt.
både idag o igår så tittade jag på klockan 06.41. sånt e skumt !

har uppdaterat en massa på min bilddagbok. http://retardgirl.bilddagboken.se


jag blir trött på migsjälv hela tiden jag fattar inte varför jag är såhär.
först blir jag så himla babblig sedan så börjar jag hata att jag pratar. o bli osäker o jag tycker inte om detdär.
kan ju hejda mig liksom o inte babbla på som fan. men det är också störande att jag känner sådära för om man e tjej så passar det sig inte o prata mkt, utan då babblar man... liksom jag tycker inte någon ska tänka så. o så gör jag det.o sen hackar påmigsjälv i flera dagar bara för jag pratat lite mer än vanligt.
det är bättre att babbla ju! än o sitta tyst o blyg o knappt säga ett ljud.. men jag tycker inte jag får nån balans mellan o  sitta tyst o osäker eller börja babbla på,
det finns några som är som jag o då kan man sitta o babbla i mun på varandra o då är jag iaf hyfsat avslappnad. jag önskar jag kunde vara det jämt-.
vill iaf sluta tänka på senast jag skämde ut mig enligt mig. o jag kan inte veta förens jag träffar personen igen ifall jag gjorde det eller inte. beroende på vilket bemötande jag får då. jag tyckte ju skitbra om henne.

snart skall jag till köpenhamn :D

ska lägga in lite foton sen på kattungar o här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0