,'~[]


foto: dennis i köpenhamn.

bok jag läste: hej dolly, sjukt bra bopk av en liten tjej som hette amanda tror jag. skruvad o fin :D

fynd: skulle kunna skriva en fyndigiare histora om mitt senaste fynd.bättre namn på en katt, än på en iller för kisseungar är mina små ulliga lyckopiller:)

film: den hotade mannen, en dokumäntär på  UR SVT så sjukt bra, kolla om den finns på svt play. jag laddade ner :)


låt:
tool -parabola

tanke: snällt av jennie o ge mig bra musik. såg sött ut..saknar gamla 90 tal o blandband ibland. kan man inte göra sånt med varandra.! fast
behöver inte va band, kan va lite låtar på nått minneskort o målat hjärta på o en fin playlist på papper till:) eller utbränd cd, med fina saker ritat på papper :D

person som ringde: .. vet inte allt e så jobbigt nu.. mamma kanske. o det BEHÖVDES. sen siri ju :) ska fota kattungarna imorn:)
o träffa suss! som kanske kan va fodervärd också sen!
åt en kattkille som heter O.G orignal gangster

föresten så snodde jag detta av suss , det är en härlig tjej jag lärt känna i våras/somras
http://lapositivalanegativa.blogspot.com




Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - Så kan det gå när inte haspen är på ♥

hey dolly var också en av de senaste jag läste. jag gillade den, kände igen hennes vänner i några av mina haha

2009-09-27 @ 17:50:00
URL: http://tjelsi.com
Postat av: Skinhead Barbiedoll

vilken fin ny design du har sen sist jag kikade in :)

2009-10-03 @ 16:06:21
URL: http://skinheadbarbiedoll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0