kattungar & tevespel mys

hade en supermysig kväll med dennis igår. spelade tevespel o gosade med kattungar, de gör så söta saker hela tiden så att hjärtat går sönder lite då man tittar på dem o klappar på dem.
de är som jag tydligen var när jag va liten, extremt lättlurade. jag kunde somna mkt lättare om jag fick ligga på pappas mage. pappa orkade inte sitta så hela tiden så de la mig på hans tröja o så somnade jag.
om man tar ut kattungarna från deras bo så piper de lite. men tar me en av deras filtar o lägger i sängen så känner de sig trygga antar jag.

och precis innan vi slutade spela tevespel så stod det 70-90 till dennis men hade förlorat med antingen 0 eller 10 innan, o då ville dennis sluta spela :P
det är krigsspel o man ska ha ihjäl varandra... jag har aldrig spelat sånt innnan, dennis har på datorn(typ landslag.. sån nörd är han :D  ) men det är jätte annorlunda på konsol(hur stavas det då??)
det är tydligen tråkigt att spela med mig för jag blir så jääävla sur när jag förlorar.. men det är inte det att jag förlorar direkt.. bara att jag blir irriterad över hur kass jag är på att hålla reda på alla knappar när det behövs.. å därför bara dör hela tiden.



i helgen var dennis syster här o hälsade på, vi gick o tittade i affärer o fikade i stan, på franks kunde man köpa bakad potatis med olika röror o då blev jag glad :) annars kan jag inte äta på fik.. ALLT innehåller gluten ju.
jag är verkligen bitter över det där med glutenintolerans skiten. jag älskar pasta bröd o såna saker.
det blev en hyfsad lugn kväll var bara hemma o drack lite cider/vin.



lilla flickan :) ensam tjej i kullen


o så en av pojkarna,, han e sötast o gosigast tror jag :) kanske bara för att han o flickan verkar vara lite tidigare i sin utveckling än de andra två.


Kommentarer
Postat av: C.

Det var det sötaste jag sett på länge<3

2009-09-15 @ 20:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0