jag har lite problem med denna bloggen...

jag både gillar att skriva av mig,
samtidigt som jag inte gillar att jag skriver skit som jag inte minns att jag gjort! jag vill vara öppen och skriva som det är, men jag kan inte riktigt för jag oroar mig för att det finns för alla att läsa för alltid
jag gillar att ha bild o text på samma ställe.
jag skulle kunna vara jättekreativ,med den här bloggen, men det är jag inte! då finns det ingen poäng med att ha den känns det som.
en dagbok blir ju inte så intressant för andra.

bara för att jag är så velig. o för att jag inte har någon inspiration till att fota/måla/skriva vettigt
så tyckte jag att fan jag låser den tills jag känner att jag vet hur jag ska göra.


nu är det fint väder. jag ska på picnic på ett utsiktsberg med dennis när han kommer från jobbet.


daizy krafsar på min garderobsdörr. hon är höggravid. kommer få ungar idag eller imorgon.
jag hoppas inte hon vill föda dem där inne. hon smyger in där hela tiden nu. det har hon aldrig gjort förut.
hon har en egen liten bolåda i trä där jag tycker hon kan vara så att man har lite uppsikt!

skall på en konsert imorgonkväll., jag strulade till det o hade räknat fel på dagarna när ungarna skulle komma.
trodde nämligen det var i helgen som var.
så lovisa skall sova här imorgon om hon inte fått dem än.


det går halvdant med rökstopp
kan inte bara sluta tvärt. har dratt ner på det en hel del iaf.


hade världens bästa helg. den var fantastisk. så borde alla dagar vara.



Kommentarer
Postat av: Monica

Va kul att få läsa lite på din sida igen !!

Hoppas på att få följa kattungarnas framsteg med bilder ... Kram

2009-09-03 @ 07:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0