26

dennis fyllde 26 igår.dennis tycker inte om att fira födelsedagar...fast jag gillar det, tycker alla borde ha födelsedagskalas när de fyller år.. det är ju världens bästa anledning att träffa sina kompisar o ha en fest:)
maria o jag var här o fikade., dennis va på väg hem o vi kom på att det vore roligt o dricka lite vin, bad han köpa hem mera hehe
vi gick o handlade o köpte ingredienser till pizza o gjorde glutenfri pizza med massa goda saker på
dennis tittade på fotboll.
när vi va o handla så lyckades jag köpa tårtljus i smyg också som vi satte i pizzan

lite senare kom niklas o vi drack vin o öl , lyssna på musik o spela xbox, en jättemysig kväll :) o nästan som ett födelsedagskalas lyckades det bli ändå..
ännu en gång.. lyckades dra ihop lite fest o så förra året med. man får smyga med det lite :)



pizza med skinka, ost, paprika champinjoner lök o mozzarella :)
blev mätt på en slice barta..

Kommentarer
Postat av: Monica

Va snäll Du är vid min lille pojk

2009-09-13 @ 12:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0