godnatt

jag sa ju att  vi hade fått ett paket en gång. här har dennis vart och hämtat det, det var paketerat i ett juicepaket och namnen  var väldigt felstavade,.
hehe det var iaf en lödpenna ifrån några vänner till honom. lite kul. här är belly när honär snäll.
och här är belly när hon är riktigt dum. inte bara elak utan riktigt korkad. hon fattar inte att hon inte kan stå på skrivaren.  hon håller på så nu med. jävla as. hon kanske villha uppmärksamhet och tycker det är dumt att jag har suttit här sen klockan 7 nästan hela tiden... :S men ändå, hon vet hur man skall driva mig till vansinne...
en dag bakade jag chokladsnittar. just som jag skulle hälla pärlsocker på dem längst bort så exploderade min fina askopp. först hade jag bara känt röklukt och blivit så himla röksugenstruntade i det tills jag såg att plattan den stod på var på. jag flyttade askoppen till den brevid och tänkte "va skönt det börja inte brinna" och hade just lugnat ner mig precis som den exploderade som tur va så kom det inte aska på mina kakor.

sådär ser luggen ut när jag vaknar.. tjusigt eller hur..
världens bästa nickeman har vart å hälsat på endel :)

åh mysigaste som finns
jag saknar honom. jag vill att han ska titta på mig såhära
påväg på nattfika i kortedala. hittade en perfekt plats. såg lite ut som dit de åker för att hångla på amerikanska filmer hehe.. sådan fin utsikt över den underbara kranskommunen partille..
lite träd.. jävla brusigt och mörkt.. men jag har ingen bra blixt. och att använda den blir inte alls fint.
och på min kamera så är det så att den fungerar inte som den ska med dåliga batterier. och det hade den igår :( glömde ladda den.
dennis i skogen. vi hade täcke med oss att sitta på. och varmchoklad oc h lite olika bullar och kakor.
ibland tänker jag ut riktigt romantiska saker alltså. nästan lite äckligt hur gullig jag är :D

här är daizy. hon är jättefin här tycker jag.
just nu är hon allas favoritkatt...









Kommentarer
Postat av: C.

Åh! Ni är så förbannat kompatibla utseendemässigt du å din karl! Ni passar swinbra ihop! Hej svejs, ha bra dag!

2009-03-14 @ 11:15:52
Postat av: Skinhead Barbiedoll

Du är grym med kamera i hand!

2009-03-14 @ 16:02:26
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0