lalala

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
kroppsliga att förverkligas.kroppen var säte för synden och själen

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
högtalare

3. Vad såg du senast på TV?
simpsons igår

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
14.00.. den var 13.33

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
dammsugare. talkshow på teven. men ingen tittar

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
först var jag och skrev prov. sedan mötte jag lovisa och vi åt lunch på andrum.

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
i trashed marias dagbok på helgon och jag tog denna ifrån den,

8. Vad har du på dig?
dennis jeans, vi har bytt ^^ och en rosa långärmad tshirt

9. Drömde du något inatt?
ja det gör man alltid. jag tror jag drömde om spanska verb.

10. När skrattade du senast?
med lovisa vi skrattar mkt när vi ses.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
i mitt lilla lekrum.. jag har massa små bilder på väggen här ovanför datorn

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
hm nja,. det satt en jätteliten å tunn gammal gubbe å sortera lappar brevid mig på spårvagnen

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
gör den för att skjuta upp städning en stund till.. (vi skulle hjälpas åt att städa)

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
may tror jag. ville visa den för dennis. den är så bra. dennis sa att may va som mig ända tills halva filmen gått och hon började mörda folk då sluta han säga att hon va sommig haha!

15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?
det skulle räcka med 10tusen. jag vill ha ett nytt objektiv och en laptop. om jag fickmer pengar självklart massa till lägenheten. jag kan liksom intetänka mig hur mkt enmiljonär. men JO jag veeeet. en lägenhet. i något mysigt område närmare stan.


16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:
jag gillar att titta på debattprogram och samhällsprogram. ährs egentligen väldigt mkt som går på svt. jag funderar på att börja betala för det.. det är så bra att de finns ju hehe

17. Tycker du om att dansa?
jaaa!

18. George Bush?
nej å som tur är så är han ju inte president mer

19-20.Vad ska dina barn heta,pojke respektive flicka?
jag vet inte riktigt. sebastian och felicia kanske. men jag brukar inte säga det. det roliga var att maria tyckte om samma namn har jag för mig.

21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
ja jag har alltid velat det egentligen. men jag har vart lite feg. och nu är jag lite fast här med tanke på katterna. men jag kan ju flytta nånstans i europa med dem.

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
äntligen! har längtat efter en som dig. haha nä vetifan. han kanske säger stick du har inte här å göra.

23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?
det spelar mig inte så stor roll.


------------------ - - - - ------------------------------ - -- - - - -----------

jaha.. så idag var jag äntligen å skrev det där provet som jag har haft hängandes efter mig så länge nu.
jag hoppas det har gått bra. det var inte lika svårt som jag hade förväntat mig.

idag kommer henrik hit å ska bo över helgen.

jag vill också ha kompis som kommer hit. kan inte någon komma hit och rädda mig från mitt arbete i psykologi om missbruk. det är tokintressant och saker jag funderat mkt över som vi ska skriva om men jag kan bara inte ta tag i det.
jag fick pengar igår så jag kan göra allt .skulle kanske vara kul att bli lite full det var längesen. men jag vet inte jag har tröttnat på att vara full. det ger mig inte så mkt. jag har dessutom mått mkt bättre utan. det sabbar mkt tror jag för en sån som är mkt ängslig å orolig, att bli full hela tiden.

jamen nu vet jag vad jag vill. jag vill dricka lite vin/cider. så man blir sådär bara lite fniottrig å flamsig. och vara kreativ. det vore myspys.
jag såg spike på teve igår. det fick mig att sakna buffy jättemkt. jag måste köpa allasesonger snart på dvd


jag tror inte att detta är intressant. jag skall göra nått annat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0