::::

jag har inget att skriva om


jag har gjort roliga saker denna veckan.
träffat lovisa och kollat på kläder. träffat min syster och fikade med henne och gått på stan flera timmar
fikat med maria och erik. och i helgen så var jag och dennis och drack lite öl/cider hos lovisa. jag blev inte full,men alla andra blev
de andra hade sömnbrist så det var väl därför alla var så lättpåverkade. dennis blev full. lovisa började kräkas.
igår följde jag med dennis hem till nickeman och larsse. marcus från norrland bor nu i gbg och kom dit å hälsa på oxå.
å hahahah detta är helt sjukt
dennis och hans 2 kompisar var för 2 somrar sen uppe i norrland och vandrade längs piteälven typ vettifan de var iaf
efter några dagar utan varesig mat eller sömn väldigt vilse.
de fick hitta hjälp.en utav dem höll på att stryka med som dennis så fint säger.
de hade blivit avsläppta mitt ute i ingenstans utan karta och en kompass som ingen förstod sig på.
så tillslut knacka på en sommarstuga.
där fick de kaffe och nått å äta å skjutstill nånstans det gick att ta sig ifrån.
iaf så var detta marcus grannar vid hans familjs sommarstuga detta pratas det mkt om fortfarande. de 3 vilsna killarna från småland som allt gått helvete för haha
fan va jag skratta då dennis började säga att
aha kommer du därifrån, jag var typ nånstans i närheten av arvidsjaur tror jag. vi åkyte dit förbi någon robotbas å förbi det och det. och marcus började prata vidare på hans historia bara för han hört den många gånger från andra hållet

något luktar jätte illa
nu har jag tittat igenom massa foton från längesen.  jag är fortfarande lite lessen för att alla foton från jag var 19 är förstörda. jag hade dem i en kartong å jag tappade ut ett glas cola i den. sen hade jag konstiga ideer på hur jag skulle fixa detta( la dem i badkaret) sedanpå golvet på handukar för att torka.
kom hem från en fest senare och all  färg hade då runnit bort från korten och färgat och förstört alla mina handukar dessutom.. från jag föddes tills nu är det alltså ett glapp på foton mellan 19-22-23. det är tråkigt tycker jag


hade några riktigt skumma dagar trots att jag ju haft roligt men jag var väldigt dissocitiv helt plötsligt . ute på stan tex. det var konstigt för mig eftersom jag så tydligt kännt mig glad som att jag mår bra. varför skall hjärnan flippa helt utan anledning som det verkar som för mig då.jag tycker inte om det. samtidigt så höll jag mig samman på nått sätt. och reflektera inte förens i efterhand över detta konstiga. berättade för lovisa som sa "det där är helt sjukt"


ensam hemma. borde fixa me grejer tills dennis är hemma.vet bara inte riktigt vad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0