2302 high on fire


här är jag för några månader sen. tycker om den bilden.
det kunde bli sånt fint ljus i den förra lägenheten. men jag hade iofs bott där länge och visste vilken tid det var bra ljus i köket eller mitt rum.

jag vill känna som att jag har tid till mina intressen och jag vill känna som att jag gör mitt bästa när jag fotar. det gör jag inte. det är kanske därför jag aldrig lägger upp nått. jag känner att jag skulle kunna bättre och finare.
nu skall jag snart kolla igenom 3 veckors foton. något fint hoppas jag att det finns. såfall skall jag uppdatera igen sen.

Kommentarer
Postat av: SaraMy

den bilden var jättejättefin sötnos.

2009-03-14 @ 20:51:22
URL: http://heartsandunicorns.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0