12e mars

nu är det äntligen ganska mkt snö och bäst av allt den försvinner imorn :D men jag och dennis ska ta en nattpromenad när han kommer hem från kompis och dricka varmchoklad och fika. ska bli mysigt.

idag har jag varit hos doktorn. doktorn var jättebra. och väldigt snäll. han verkade förstå varför jag hela tiden slutar med medicinen. men att det är väldigt viktigt att äta den. (jag blir inte kreativ får jag för mig med medicin)
jag har något bipolärsyndrom. typ 2 tror jag. de har länge pratat om sånt. men inte sagt så rakt ut som han gjorde.
det är lite läskigt. jag tror inte riktigt på det.
han gav mig en sak att fundera på. när man är i sånt "mani" och gör en massa grejjor kanske man tycker att det är jättebra. sedan tycker man inte alls att det är bra när man är neutral. kanske skäms  lite tom för det man gjort. och att det är det mer lessna och depressiva som ger färg och känsla till det man skapar. och det tycker jag ju va sant. behöver inte vara vaken nästan helatiden och få 10 SKITBRA ideer om dagen och knappt genomföra något bara för att något ska bli bra.

endel personer stör mig så mycket just nu. eller kanske deras brist på empati jag önskar jag fick en möjlighet att säga ifrån men det har jag inte fått.
det är en dum sak med internet. man kan bli så himla upprörd utan att ha träffat folk bara av att läsa va de tycker eller gör.

jag behöver fler roliga bloggar att läsa. vilka läser här? har ni någon blogg? jag gillar speciellt bloggar som är personliga eller roliga. eller bådeoch. och jag gillar att titta på fina foton. det finns vissa som lägger upp foton av för mig okända fotografer sånt är skitkul, och jätteinspirerande,.


igår var jag hos maria. erik & tobias kom dit också. jag, maria och tobias skulle se danko jones GRATIS
och det gjorde vi :D
först fick vi klättra över 2 meters plank. sedan springa runt huset i trädgårdsföreningen och sedan skulle vi fått klättra över stängsel på 2.30m till en rökruta. men det behövdes inte för det var bara lite kravallstaket.
jag var hispig och nervös och tydligen jättenegativ innan vi klättra över. men verkar som jag måste nojja innan allting i den stilen. och det var ju inte ens specielt svårt. bara lite dumt å visa rumpan för alla bilar + tobias som jag använde som klättringshjälp.
spelningen var bra men jag tycker inte jättejättemkt om dendära danko. men maria gör.VÄLDIGTMKT.. :P


i helgen skall jag vara ensam hemma. skall muta hit mina kompisar.
ska köpa öl och vin så kanske någon vill komma hit. maria ska iaf komma. hon är lätt att få hit. man lockar bara med decopage-pyssel, rödvin och buffy.
lovisa vill att jag ska följa med på GAIS träningsmatch imorgon.. men det vill jag nog inte. no me gusta el fútbol.
(spanska prov imorgon)

oj måste gå till hemköp. puss






Kommentarer
Postat av: maria

jag läääser. läs min :)

2009-03-12 @ 21:22:19
URL: http://www.metrobloggen.se/janemary
Postat av: tove

hej! ville bara säga att du verkar vara en tuff person, med tufft skinn fast ganska så mycket fint inuti.

jag blir jätteinspirerad av dig och dina foton, och läs gärna min blogg: www.favoritbyxor.blogspot.com

jag har inte några foton, men det skulle vara kul om du tittade in o kanske skrev en kommentar.

puss o kram

2009-03-12 @ 21:30:02
Postat av: agnes

läser din dagligen!

2009-03-12 @ 22:25:38
URL: http://yourdearsister.webblogg.se/
Postat av: Mia

Jag läser din blogg men skriver inte så bra själv, eller fotar heller för den delen. Men jag kan tipsa om en av mina favoritbloggar: http://metrobloggen.se/niotillfem

2009-03-13 @ 09:29:42
URL: http://cyndamoore.wordpress.com
Postat av: SaraMy

Jag läser din blogg såklart! Fats jag tycker du skall uppdatera lite oftare^^

2009-03-13 @ 10:36:13
URL: http://heartsandunicorns.blogspot.com
Postat av: helene

maria: ja det gör jag nästan varje dag :)

tove: ja det skall jag göra, tack så mycket!!

agnes: :) ska kika in på din blogg !

mia: ja hennes har jag sett innan det var precis i min smak , tack!

saramy:men du ska ju också uppdatera oftare och nu har jag skärpt mig!! <3

2009-03-14 @ 02:17:16
Postat av: tea

jag började läsa din blogg lite då&då, men ska defintivt börja göra det oftare :) jag har en blogg, en ny blogg (hade en annan men slutade skriva när jag efter en händelse blev så få på ord) som jag nog ska ta upp. När jag läser bloggar som din får jag lusten tillbaka att ha en blogg, lägga upp lite bilder och så som jag tycker om.

Du tar väldigt fina bilder måste jag säga och du mitt intryck av dig är att du är trevlig och har en jättefin personlighet :)



puss&kram

2009-03-15 @ 14:29:40
URL: http://onelineortwo.blogspot.com
Postat av: helene

tea: hej ! va snälla saker du säger tacktack :)

tycker att du skall börja skriva !

pussåkram

2009-03-15 @ 14:45:03
Postat av: elin

jag läser här! behöver också tips på fler bra bloggar att läsa så hittar du nåt får du gärna säga till!

2009-03-15 @ 14:56:41
URL: http://elinslillaarga.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0