why cant we sleep forever?





missade en tid till arbetsterapeut idag. dumt. hade behövt gå dit.minnas lite va jag strävar mot.
vi prata i telefon istället. jag sa att jag va så arg på försäkringskassatjejen.
det sa jag igår på vanliga terapin med.
hon höll med mig och förstod vilken idiot hon är-. tror inte kristina förstår lika bra varför fk-tanten är en idiot.

men då jag va där., så behandla hon mig som om jag var utvecklingstörd/barn
 vi sitter 3 i rummet jag, arbetsterapeut å mittemot mig försäkringskassan.
å hon viskar så det hörs ändå , till mig "svär"ord.VEM GÖR SÅ???
så inte kristina ska höra då eller för att man inte får säga SKITtråkigtt högt???
cpcpcpcpcpcpcp

[ här stod en utläggning angående vad jag tycker om feta  överkäcka idioter + jag hatar henne men jag tog bort det.
finns ju trots allt folk på internet som anmäler folk de inte gillar till tex försäkringskassan.(om man kan skriva lite dagbok så kan man arbeta?? ja för så är det ju det är ju precis likadant)  ]

tycker synd om min mamma nu, hon har ringt hela tiden sen i fredags typ, 3 gånger om dagen.och jag måste svara iaf 2 gånger , svarar jag inte,så fortsätter hon och på 7e samtalet skulle hon sitta i bilen.
man måste svara då mamma ringer och det är jobbigt . jag vet varför och jag förstår henne
hade jag vart hon å haft mig som barn hade jag kidnappat mig så jag förstår verkligen varför hon tjatar att jag ska komma dit
men jag känner inte att det mamma säger är sant.
det är det som är mitt jättestora fel.
jag känner att detta är inte sant, då det som man allra helst vill ha, veta om osv då det händer eller sägs, till mig, så tror jag inte på att det sant. det går inte in, överhuvudtaget.


hon lova igår att skicka sms istället och att jag får ringa när jag vill istället.
så nu fick jag sms. "hej tycker du om leggings som är grå och svart leopardmönstrade?"
ja sa jag det tycker jag om. det var ett trevligt sms.,

sitter på balkongen, röker dricker kaffe, hostar upp 1 kilo slem i minuten fy vad äckligt det är.
varför ger man bort en sådan sak som en laptop, säkert snordyr, verkar så, ett par dagar innan man kommer på att nej jag vill inte va med denna tjejjen skulle må bättre utan.
det är cp.



ska fortsätta motarbeta hostan genom att ta en cigg till.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0