sömnparalys

vaknade av att det ringde på dörren men jag låg på golvet och kunde inte resa mig för jag hade så ont i ryggen... sen helt plötsligt kunde jag resa mig men jag var i sängen, kunde verkligen inte röra mig, det var jätte läskigt.
vart med om det förut, så jag vet att det inte är farligt men ändå..


vem ringer på dörren halv nio??


önskar att jag var i barcelona. jag vill dit. jag har fått som en fixidé att jag måste dit.. men jag är pank.


har fått tillbaka min kamera¨, nu är den lagad och som ny. fotat ganska mkt. ska lägga upp här senare.



jag har det nog inte så bra just nu.
jag mår konstigt.


har tänkt göra om här på bloggen.men jag vet inte hur eller när, men den ska bli fin iaf.

fan jag tror jag är sjuk, .feber hosta och helt tät i näsan.typiskt.

å så jäävla ont i ryggen, känner mig helt skev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0