slut

jag hatar slut.
det är det svåraste som finns. jag kan inte ens fatta vad det betyder. jo det gör jag men det är för hemskt att känna detta.
mina känslor åker in och ut ur kroppen och jag ser alla saker förvrängas runt mig och jag blir så rädd.
och annars bara gråter och måste anstränga mig för tänk om jag aldrig slutar.

det är plågsamt att veta att det är omöjligt att tycka om mig, stanna kvar..det är hemskt att förstå att jag aldrig kommer få ha det enkelt tryggt och stabilt. att jag inte kan uppleva det.

och, att jag gjort ännu en människas liv så jävla svårt att leva så jag måste kastas på sophögen.

Kommentarer
Postat av: SaraMy

Älskade så är det inte. Det handlar om kompatibilitet. Och personligheter. Precis som du och jag finns med våra, så finns det människor därute med andra personligheter, som går bra ihop med våra.

Vi pratade ju om det.. det tar tid att lära känna en människa och det är svårt men när det väl är gjort är det fantastiskt. Det gäller bara att träffa någon med tålamodet.

Du är en så himla fin människa och du får aldrig glömma bort det!!!!!!

loves you xxxxx

2009-06-08 @ 09:36:32
URL: http://heartsandunicorns.blogspot.com
Postat av: Maja

Tjennixen sixten! :) Hur står det till där hemma i stugan? Jo du.. tänkte höra om du va intresserad i om hur man får långre hår? Isåfall har jag ett rent utsagt gryyyymmmt blogginlägg om allt du ska göra. Tipsen kommer från mina läsare. Om det låter intressant, tycker jag att du kika in snabbt på min blogg och ta del av tipsen. Ha det super. Hej.

2009-06-08 @ 10:08:23
URL: http://majaalins.blogg.se/
Postat av: helene

2009-06-08 @ 14:24:00
Postat av: helene

saramy:du är underbar!! jag uppskattar verkligen vad du säger och så skönt att du förstår mitt sätt att tänka.

började gråta för du säger så fint.



maja:

ja då kikar jag in där:) du kanske kan läsa tankar och vet att jag tänkte skaffa hårförlä'ngning igår. eller alternativt klippa av allt. men får se.

2009-06-08 @ 14:27:17
URL: http://kaustiksodaochkniv.blogg.se/
Postat av: marielle

finafinaste dockan! nu lägger ja till din blogg på min så jag kommer ihåg att läsa den lite oftare så ja vet vad som händer i ditt liv... ja e underbart glad att ni ordnat upp det mellan er igen, som sagt ;) bröllop snart!! :)

puss

2009-06-17 @ 14:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0