orolig.

jag hatar den här förmågan till extrem överdriven oro för andra.
jag tänker mig det värsta som kan ha hänt, för att sekunden senare komma på en än värre sak som kan ha hänt. får ingen ro. och detta är totalt ashemskt. han ringer upp när han kan, och han hör av sig då jag ber honom.
detta är jättejobbigt. 6 timmar har gått sen han sa jag kommer hem inom en timma.

jag behöver fan inte detta jag är ängslig större delen av dagen så det räcker liksom, AHHRghgHHHJ
jag blir jhgkfdjh78e4t67!!!!!!!

jag är iaf fin i håret.

nä nu måste jag fortsätta kedjeröka.



Kommentarer
Postat av: Skinhead Barbiedoll

Oro är så satans otrelivgt av psyket ens =(

2009-06-12 @ 11:05:46
URL: http://skinheadbarbiedoll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0