hemma



satt upp en hylla..
egentligen inte precis vad jag ville ha men det ser inte så tomt ut iaf.
vill heller inte ha fula tapeter men ingen är bra på att måla väggar..


åh titta 2 av mina bästa vänner på samma bild och ändå ingen människa där förutom jag:)


fina saker


dennis fina fåtölj.
jag längtar tills man kan göra sovrummet helt klart.
står en tv som väger ett ton där inne.det vill inte någon att den ska göra




åh det är så himla fint!!!!!

detta också



fick den fina lyktan av divina &micke när jag fyllde år bland annat.


köket

ja å så här tokig ser jag ut när jag är nyvaken och lite väl hyper :P



Kommentarer
Postat av: C.

Du kan ha universums snyggaste hårfäste!

2009-06-04 @ 13:15:09
Postat av: Monica

Halloj.. Fina bilder du tar..syns att du kan o att du har bra kamera.. Jaha nu lånar jag din kärlek nårra dagar..lovar att lämna tebax..Kram från Fossrum

2009-06-05 @ 06:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0