.......

åh. jag förstår bättre ibland, tillochfrån.
min lovisa och min maria är världens bästa vänner. jag älskar dem till tusen. de är så bra, och på ett kompletterande v is.
de ställer upp och jag vet det. maria präntar in logik i huvet på mig medans lovisa får mig att vara mer logisk. och kommer med förslag vad vi kan göra.
jag kanske lånar pengar utav henne och åker med till roskilde och lämnar telefonen hemma.
vi skall gå på hannes utställning, och vi ska börja med våra street-art projekt, kommer bli så jävla grymt!! på torsdag skall vi påbörja det, sedan kommer ni få se, och ni som bor i göteborg kommer upptäcka våran feminist aktion lite överallt:P
vi har 2 ideer vi skall göra. ett utav dem är väldigt simpelt och ändå roligt., det är det vi skall börja med.

jag vill hans bästa.
det fungerar inte att laga sig själv om man blir motarbetad konstant, på något vis.
jag har blivit det förr, att jag kännt mig nertryckt i förhållande tex. eller bara mått på tok för jävla dåligt.
jag mår däremot inte så förjävligt längre. jag har alla insikter och känner migsjälv väl. men kanske snurrar och virrar och trasslar till det ibland. men hittar snabbt tillbaka.
han måste oxå komma iaf till den pukten tror jag. att han vet mer om sig. det kan han inte ta itu med om han måste oroa sig för mig.
men det behöver man inte men det påverkar för mkt., ändå.
det är pinsamt allt. och för att fatta skiten så har jag ändrat på facebook, osv.
det gör att folk jag knappt pratar med skriver på msn å jag orkar inte prata om det med nån annan de som står mig närmast.

jag önskar jag kan fortsätta vara rationell ett tag till. det är enklare.
annars blir jag så förtvivlad och jag vill bara ut, bort, försvinna. det blir outhärdligt.

livet kommer inte bli sämre än innan, jag vet det.
inget kan hindra mig nu för jag är säker på att jag ska göra allt som krävs och jag ger inte upp, jag skall ha min utbildning och jag ska ha ett arbete som känns meningsfullt.
den enda som kan förstöra det är jagsjälv, absolut aldrig någonsin någon annan.
det finns en sak som skulle göra mig aldeles för trasig, bara en en enda i hela världen som skulle påverka mig så jag inte orkar kämpa. och det är om belly försvann-.
belly och daizy tar hand om mig.
de tar hand om både mig och dennis. de var med oss hela kvällen igår.
det är något ingen människa kan ge en.
villkorslös kärlek.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0