<3

jag och dennis har kommit fram till en bättre lösning och vi är nöjda och glada båda två, och han är så fin emot mig,,
åh.
det känns verkligen bra.

två minus kan bli ett plus precis som i matematik det är jag övertygad om :P

igår var jag tung som luft sa jag.
det var en skön känsla. jag var så övertrött.
inte sovit nästan alls hela natten då jag oroa mig så.
sen blev jag överlycklig samtidigt som jag även kände hur all ångest och lessamhet jag haft i kroppen hela veckan, bara tvingade sig ur kroppen samtidigt som jag var jätteglad.
det var en konstig känsla. mitt humör brukar inte svänga så extremt pga saker som står helt utan min kontroll, utan det verkar mest vara min hjärna som sköter det i vanliga fall. det var iaf en väldigt speciell känsla.


men han kom hem, och hans telefon har slutat fungera som den ska, alltså, den låter inte bara vibrerar, och låg i jackan och dennis däckad hos kompis.
så kom han hem och hade ganska mkt dåligt samvete vi pratade, mkt seriöst och jag kom med ett förslag,
som dennis tyckte lät mkt bättre än att bara sluta.
jag tyckte också att situationmen hade blivit.. ja, inte som man vill ha det.
kanske lätt blir så för såna som bor ihop.
att man inte gör sånt man brukade då man var själv.
och det är inget som någon av oss trivts med.


känns väldigt bra!

och jag måste fortsätta jobba med min slarvighet/tankspriddhet.
jag har liksom släppt på det sen jag träffa dennis, men jag måste, för att fungera, skriva kom ihåg lappar, och planeringslistor för varje dag.
det finns inga rutiner och ingen förmåga till struktur naturligt, utan jag måste verkligen ha det på det viset, mer kognitivt, för att fungera alls.
innan jag träffade dennis hade jag ju bostöd osv som hjälpte mig med sånt.
får inte bli att jag släpper på de grejerna bara för det känns enklare då jag bor ihop med någon.
måste fortfarande komma ihåg ställa in mjölken, stänga av kaffekokarn, ta med mig mobilen då jag går, osv
veta exakt vilka grejer som skall göras och när.

det verkar ju ganska tråkigt, men jag längtar efter och mår jättebra av rutiner och saker som upprepas, att man tex städar på samma vis varje gång man städar, en sak i taget tills det är klart.
när allt i en är så virrigt och trassligt så är det svårt att hålla någon form av struktur.


om ett par timmar kommer saramy!
vi skall spela xbox och dricka cider:D
ett spel som heter UFC , ultimate fighting typ kampsport spel. det är sjukt roligt.
jag brukar bara gilla skräckspel men detta är jättejätteroligt. för det är en social grej liksom.



imorgon har jag tänkt åka till ikea. vill ha enkla vanliga ramar och smågrejor.
vill åka till nordik oxå. kolla efter taklampa eller annat kul,  har presentkort där.

nu ska jag städa! för fredag är min städdag!
städa städa varje fredag oså varje jul för det tycker jag är kul :)


Kommentarer
Postat av: Skinhead Barbiedoll

En lösning! Så fint =) xKRAMx

2009-06-15 @ 17:15:37
URL: http://skinheadbarbiedoll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0