dirt








You, you are so special
You have the talent to
make me feel like dirt
And you, you use your
talent to dig me under
And cover me with dirt
One who doesn't care is one who shouldn't be
I've tried to hide myself from what is wrong for me





mår inte bra.
kommer bli en så värdelös sommar.
snart kommer mamma hit med min kamera. det gör mig lite gladare iaf.
och jag har fått en extra tid så jag får prata av mig på terapin. grina är väll det enda jag ska göra.


allting känns plötsligt helt hopplöst.
varför ens försöka

varför skall jag till terapin?
det är ju inte nått fel på mig.
bara förutbestämt att bättre blir det inte, byt ut sjukskriven och alla möten och terapi mot städa toaletter, jag är bra på det. man tänker inte då.men jag hatade det. jag skulle lägga ner mindre kraft på det än jag får göra nu ändå. kanske lika bra.
det kommer aldrig ändra sig så varför ens försöka.

det kändes som jag var så nära mitt mål. men mina drömmar krossats.



jag vill jag ska jag kommer att klara detta.. det låter somnågot jag intalat migsjälv lika skickligt som jag är tjock jag är ful.
bara lurat migsjälv.
'
åt helvete med allt bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0