00000000

åh så skönt +-o idag.
helt neutral.
tagit det jättelugnt och inget grubbel.inga jobbiga känslor inga konstiga bergochdalbane känslor bara vara.
vilka känslostormar det varit och va trött jag vart.

helgen var hyper och förvirrande. kändes som den pågick lika länge som tiden innan, och den var lång.
de senaste 2 veckorna har varit LÅNGA en evighet.
och nu går tiden äntligen i normaltakt. inte superfort och inte superlångsamt.




skulle vart lika sugen på dennis om han var tjej misstänker jag.
han har världens bästa utseende.

nu ska jag klä på mig kläder. dennis kommer hem från jobbet snart kan ju iaf låtsas som jag vart något annat än totalt hjärndöd hela dagen.
pusss

Kommentarer
Postat av: Lilly

Hahahha sikken bild. X''D

2009-06-16 @ 15:46:22
URL: http://sojealous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0