PENGAR IDAG <3

fredag:
jag har ont överallt,
om jag bara kunde orka,orka orka orka

jag borde våga mig ut genom dörren,
vill inte ens sitta i denna soffan, jag har suttit här i en vecka

solen lyser det är varmt. det har jag längtat efter länge nu

gå ut genom dörren, kanske tillochmed lämna kortedala, åka längre än till gamlestaden, mitt på dagen, ensam
utan plan utan mål utan pengar utan anledning
åh
jag riktigt känner hur orden mer och mer tar emot.

NU:
haft en bra helg till allra största del, jag och suss satt här å fikade och sånt i fredags, sådant borde göras oftare..!
jag och dennis städade hela lägenheten väldigt noga(det är fortfarande jättefint!)
på kvällen provcyklade vi dennis nya cykel som är jätte fräck och jag är så avundsjuk.... :C

vi cyklade bort till suss, jag fick skjutsa han och vi drack cider och öl på vägen och det var en jättemysig sommarkväll. inte cyklat på år nu. men det va så jag spenderade varje sommar förr. cyklade runt. oftast skjutsade jag någon med.
va trevligt hos suss. de hade en devon rex katt där, den va söt, men jag kunde inte se på ögonen hur den mådde. den såg konstat ut att ha djävulen i ögonen..
det enda otrevliga var att suss hade bakat säkert världens godaste kladdkaka. å jag får inte äta gluten som är i mjöl.
men nu har jag råkat göra det ändå men jag kommer till det sen.

på lördagen kom dennis föräldrar, monica o toni och dennis systerdotter alice hit,
med en 160 säng : D
alla är superglada för både människor och katter får plats i samma säng : D : D
vi åkte in till stan och kollade lite i affärer medans dennis o hans pappa tog ett par öl på 7ans ölhall.
var en jättemysig dag!
avslutade med middag på en grekisk resturang på linnegatan.

på kvällen gick jag ut med maria. jag hade känt mig lite hypomanisk(smygmanisk) + dissociativ innan den dagen eller fan hur det nu stavas(man typ är halverst i overkligheten..virrig och dålig på att komma ihåg alla tankebanor, komma ihåg överhuvudtaget.)
http://sv.wikipedia.org/wiki/Dissociation_(psykologi)
iaf så var det kanske pga också att jag ätit starka mediciner dagen innan men knappt sovit.
det var iaf en dålig idé att bli så full som jag blev den kvällen.
hade himla roligt. men jag tappar typ kontrollen kan man säga. jag vill /kan inte sluta dricka då. jag blir impulsiv och måste ha mermermer

när jag kom hem typ tidigt på morgonen så satt jag i soffan. jag vet inte vad som ville ut egentligen riktigt men ut skulle det så satt här å grina ful-gråt och va ett litet cp men det va faktiskt skönt att det kom ut.

igår försov jag mig. skulle åkt på utflykt med familjen.
det var mitt fel att det pajjades men var lika bra. annika hade festat me sin vän som snart åker tillbaka till usa.
hanna hade vart på gothia disco och missat nattbussen hem,

blev att slöa o slappa hemma istället
vi va hungriga., jag tänkte att jag ju kan köpa hamburgare o pommes på onlinepizza.-
men.. glömde det samma sekund igen. köpte en hamburgare med bröd och glömde pommesen.
kom på att det ju är bröd på en hamburgare också när jag redan ätit halva.
så sedan passade jag på att äta ännu mer saker med gluten och idag är magen både ful och ond.
höjden av suck säger jag bara.

vi skulle beställa våran resa också..
kommer till godkänna allt å betalning osv.
så funkar inte dennis kortläsare för kortet är lite trasigt.
det känns som sånt bara sker hela tiden. vi har fan kass flyt.

idag ska jag åka o hämta en lampa som jag velat ha i flera år.
den är på rea. och det var sista som fanns kvar.
jag får så bra som jag vill när jag e manisk!
jag fick henne att lägga undan den åt mig ända tills idag : D hon skrev helene eriksson på kartongen hehehe

vill måla en tavla, med massa färger .

måste ha bättre skrivbord. ska mäta kanske kan få låna ett av suss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0