mommo daizy

daizy är nu mormor till femlingar:) funderar på att åka till älvängen och hälsa på dem i veckan, fick ett mail av emma med massa bilder på småttingarna., ohhh det är så man går sönder.. och  i slutet av sommaren, HOPPASHOPPAS så får daizy kattungar igen:D
hon var nyligen och hälsade på sin pojkvän rambo, de var så söta. såg verkligen ut att vara kära... hehe lå¨g och tittade på varandra och gosade och lekte. fick även se akten på vardagsrumsgolvet... förstår varför daizy inte förstår att man skall respektera varandras privatliv..
hon är kanske både exhibonist och voyerist vem vet..

jag borde sova har ätit sovtablett.

men min säng funkar inte. vill inte väcka dennis. å här kan jag heller inte ligga.(soffan..lyx me laptop juu:D)
dessa tabletter ska få musklerna att slappna av, såpass att de kan ta bort epelepsianfall.. men har så satans ont i ryggen. och även så är jag halvt döv..inflammation i örat + vaxpropp antar jag för jag hade det en annan gång.
skall ringa vårdcentralen imorn.
pallar fan inte konstant ryggont och även ichias som blir bara värre
jag både beter mig och känner mig som en envis gubbe. går aldrig till doktorn. och kroppen känns som den går av sönder vittrar bort förfaller skrupplig gubbjävel håller jag på att bli.
nånstans ska man ju få gnälla. men jag antar det är inget kul att läsa.

jag fattade igår vad kurt cobain menade med
"bipolar opposites attract", det var fan så tydligt...

urs jag är så jävla cp.
separationsångest är fanimej lurigt till tusen. det skall inte vara möjligt då man är inom samma fyra väggar..

kanske mer kallas övergivenhets ångest vettifan men nån skit är det med det iaf det går ju heller inte att tala om, för man ska fan inte vasådära..tänker jag antagligen
istället kommer allt ut bakvänt.
men sötnöten till pojkvän fattar tillslut och kommer och ger mig en kram. han e så fin. hela han.
jag känner nu igen att allting är precis så som det skall vara.

skit i om jag måste ha ont i ryggen ännu mer imorn, jag måste ha han nära.
måstemåste.
(min säng är inte till för två + numera ingen bäddmadrass ligger i en jävlsa nerförsbacke pga att den är så mjuk.,och det där fjädrar eller va det är känns genom madrassen.
jag har tidigare blivit retad för att vara prinsessan på ärten men jaa ok, då är jag väll sån då men jag har så svårt att ligga och slappna av som det är.
funderar på att ärva mammas å pappas sängar de inte var nöjda med som står på landet.
men det känns enna lite konstigt så..


nä nu får det va bra.


jag vill mest säga att jag mår faktiskt oftast bra eller neutralt nu senaste inlägget var för negativt.
sånt där håller inte i sig alltför länge oftast.

pusspåer! å tack för alla fina kommentarer jag får som jag är urkass på att besvara! men det gör mig verkligen alltid glad:*





Kommentarer
Postat av: Skinhead Barbiedoll

haha dom flesta katter jag har haft att göra med har hållt sig borta när sexuell aktivitet skett. Enda gången jag haft återkommande issues med störande katt när var jag hade en ny sexpartner som Skinhead Barbie inte var van vid.. hon went mad & började traska runt kring oss & rev mig på fötterna hah XD

2009-07-13 @ 10:32:53
URL: http://skinheadbarbiedoll.blogspot.com
Postat av: Lilly

Har också seperationsångest ifrån min bästis så vet hur det är. Kommer aldrig hitta någon lika bra bästis som henne.

2009-07-15 @ 20:27:32
URL: http://sojealous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0