längta bort

jag och dennis skall åka till öknen i afrika hehe. nämen, till tunisien, hoppas vi.
det kändes läskigt för mig för jag måste vänja mig vid tanken på att åka bort. jag blir himla ängslig av tanken ofta. men nu har ängsligheten börjat släppa och jag ser bara fram emot det :)
jag har även kollat med lillasyster kattgalen om hon vill bo hos oss under tiden och ta hand om katterna. det ville hon,
hon kan ju ha nån kompis med sig hit med. och då blir det nog väldigt roligt för två 17 åringar att bo själva i lägenhet i storstan hehe.

suttit och läst om stället vi helst vill till det låter verkligen som jag kommer stortrivas.
hoppas jag har råd med lite shopping.. för jag misstänker det finns enheldel grejor jag vill att vi skall ha i vårat hem hehe.
men det är ingen shoppingresa.
men ändå, jag är mkt svag för vackra saker... och blir som ett litet barn när jag ser vackra grejor. och om det inte kostar mkt pengar blir jag ännu gladare..
usch.
fy jag gillar egentligen inte det där.
men hade det vart någon som gjort en fin sak själv så blir jag bara gladare och det är viktigt för mig att ha fina saker i min omgivning (mitt hem) att titta på.

man kan tydligen åka med nånslags taxi-buss till sahara oxå.
och till islams fjärde heligaste plats och en jättefin gammal moské skulle himla gärna vilja se och uppleva sådana historiska platser liksom.
inte bara sola och bada.
snart snart skall vi åka :) kanske nästa vecka, impulsiva och dåliga på planering som vi båda är. men jag är iaf förberedd. måste bara ha en ny bikini. och en klänning och svart hår. sen kan jag åka :)

nu skall jag möta mitt hjärtegryn.

puss

Kommentarer
Postat av: Skinhead Barbiedoll

shit vad härligt det låter =D

2009-07-14 @ 09:16:00
URL: http://skinheadbarbiedoll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0