sjuk--------> glad

jag var sjuk i flera dagar,
sedan igår gick det över, men fick tillbaka den nya sortens ont i ryggen som är ca 100 gånger värre än den som jag har ständigt. jag åt en favvo-pill å ryggontet blev som försvunnet. åh va underbar liten tablett,.jag skulle kunna offra mina hole skivor för att ha dem som stående ordination på min apodos...
ährs. jag skojjade bara!! mina holeskivor är väldigt värdefulla. alla är intakta utom pretty on the inside som var sönderspelad tom för 7 år sen.


så jag började packa, å nu finns nog ingetkvar att packa. . det står lådor överallt.
en labyrint bor jag i för tillfället. katterna leker inte nudda golv eller hela havet stormar eller va det nu heter. kul för dem .. jag vill oxå ! :(
jag kan bara gå på min stol å på min soffa allt annat är jag för tung för. jo sängen kan jag gå i med. jag brukar använda den som studsmatta ibland. soffan oxå.

idag är jag JÄTTEGLAD  :D
först var jag på dagis. jag betedde mig fel mot de andra dagis psykfallen tror jag.. för de gick hem förtidigt båda 2. å sen då de gick så fick jag prata med min arbetsterapeut ifred. å jag fick henne till att följa mig å väga mig.
åh vilken lättnat jag hade inte gått upp 10 kilo till som jag trodde :D :D
jag låg kvar stadigt på den här (äckliga) vikten. men den är BRA för mig..
efter psykfallsdagis  mötte jag dennis, och vi åkte till redbergsplatsen och köpte färg, till sovrum och kök

URSÄKTA DÅ FÖR ATT JAG ÄR VÄRDELÖS Å HAR  FÖR DÅLIGT TÅLAMOD FÖR  ATT GÖRA  FINARE KOLLAGE!!!



färgerna på dem som skall vara i sovrummet ser inte särkilt mkt ut som de där bilderna från alcros hemsida...
MYCKET FINARE ÄR DOM, den mörka färgen, mer lila. ljung färgen är nog ungefär så., och den som heter lin är mkt ljusare. (HOPPAS JAG VERKLIGEN ATT DEN VAR hehe...)

sedan köpte jag de underbaraste sötaste och finaste kaffemuggarna med tillhörande fat på chili. eller jag och jag... jag sa.ÅH VA FINA, dennis kan jag få dom här...? så sa han att man inte kan säga nej om jag frågar sådär... hehe ska jag läggapå minnet.. :P
sedan blev det fika på franks, med dennis och annakarin och anthony kom dit en sväng också :)  väldigt roligt att träffa min söta söta artfrände och ärkesvin till kompis hehe.. herregud jag har fortfarande jättekul åt en grej på hennes blogg. läs den för sjutton. ett gott skratt förlänger livet. hon är länkad här till höger.


min blogg var avstängd därför att jag tyckte att mitt liv var skit. och att allt som kom ur mitt huvud och mina fingrar var skit. och att det var JÄVLA SKIT VA KASST FOLK KOMMENTERAR jag kände mig liksom inte uppskattad ett dugg..hehe + att bloggen var ful och jag tänkte försöka bli glad helene, och kreativ helene. och dekorera om bloggen, och sen starta upp den med ett mkt mer fantastiskt innehåll.

men nu så har jag tråkigt och är glad. och på ett sprudlande strålande humör å det kan jag ju gärna dela med mig av.

puss på er hjärtegryn



Kommentarer
Postat av: Anonymis

Jag läste att du tyckte att folk kommenterade dåligt, så här kommer en pep-kommentar :)



Din blogg är asbra, och det är inget jag bara säger. Du är en grym fotograf, man får lust att gå ut o fota när man ser dina foton, du verkar vara en så otroligt kreativ o fin person, så man blir nästan lite avundsjuk. Jag vill också kunna fixa så snygga designer.



Puss o kram till en snygg o söt tjej :)

2009-01-07 @ 18:47:50
Postat av: helene

hej anonymis!

tack va glad jag blir!

herrgud det var ju jättesnällt sagt. så snälla saker behöver man väl inte vara anonym för att skriva :D

pussåkram tillbaks

2009-01-07 @ 18:57:21
Postat av: candy

oh va snyggt d ekommer bli me dom färgerna....längtar tills er lägenhet är redo att visas upp så jag får seee den!o jag längtar till kalaset me, särksilt nu när du hittat ragg till mej:)har du nån bild på honom förresten?PUSS älsklingsyou

2009-01-09 @ 00:06:32
URL: http://candylouwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0