vrickad kreativitet




hon va så lessen för hon fick IG på spanska provet....
nästan samma som en annan jag ritat men den gjorde jag lite mer seroiös. la ner tid. jag lägger inte ner tid på saker längre det är synd.




glitter å bambis fastsatt med decoopage hehe på min fällkniv som e vass som fan.
hahaha lite roligt scenario å bli hotad av den där  girlie-kniven..


jag målade en syltburk eller va det var lila med textilfärg å sen decopage och glitter och bilder av en autopsybabie och dock delar och klister märken med hjärtan, och ett halvt hjärta som det står doll parts i.
jättefin, borde hadt ett foto från andra hållet med. men det har jag inte.
jag fick tom dennis till att pyssla den dagen.
han gjorde om ett värmeljusglas. han målade det blått ( textilfärg.. så stört att det funkar...) satte dit en bild på en (fy jag är så himla pryd) f*tta och satte fast glitter och stjärnor, målade ss märken med rött å klippte ut en text där det står "jag kommer alltid få förklara vilket kön jag har och varför jag ser ut som jag gör..hahaha



här är dennis fina glitterfitta ljuskopp. jag ska försöka få han till att pyssla ,me mig oftare.


imorgon skall jag och jennie till ikea.
just nu fick jag reda på att några vänners band har skivkontrakt på gång :D


det gjorde mig glad.
och jag såg en bra film, changeling., den var bra och det gjorde mig också på bättre humör.

förut så tänkte jag att jag skall ta en sak i taget, inte oroa mig. och ta det lugnt. inte få panik över saker som inte hänt än. men jag gör sånt så lätt.

Kommentarer
Postat av: Skinhead Barbiedoll

Finfin teckning!

Gillar även fittsaken :D

2009-02-06 @ 12:56:34
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com
Postat av: SaraMy

Burken du gjorde var helt jävla skitsnygg!

2009-02-06 @ 15:51:33
URL: http://heartsandunicorns.blogspot.com
Postat av: Marielle

oh va bra du e på att göra fina saker!

2009-02-13 @ 11:16:39
Postat av: Nina

Charmig kniv :P

2009-02-19 @ 16:24:06
URL: http://koffinkat.blogg.se/
Postat av: helene

hej sötnosar

tack för alla fina komplimanger :D

å skinhead barbie blev glad du gilla hans lilla ljuskopp oxå :D





nina: hejhej tack så mkt du är den första som tycker den är charmig hehe.

skall kolla in din blogg

2009-02-21 @ 12:07:33
URL: http://kaustiksodaochkniv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0