:D




hej jag är värdelös.
eller man ska inte mobba sigsjälv. fast nu gör jag det. klockan är snart 11 på kvällen och jag skall gå upp kl 7 är det väll tänkt och ha spanska lektion klockan 8.30
jag har skrivit jätte lite på min fallbeskrivning i psykologin och allting är jätterörigt i mittt huvud.
har nyss haft utvärdering av vilka lipsmackers som är godast istället. flera har blivit så gamla säkert att de slutat lukta, det gjorde mig lessen. en luktade som gammalt sudd.
jag tror den godaste är cottoncandy. jag vet inte riktigt jag borde göra en riktig utvärdering..

jag har spelat jättemkt tevespel okså. just nu spelar jag ett som heter condemned det är rätt ok, man blir ganska rädd ibland. men det verkar vara någon bugg i det., helt plötsligt så stod det jump down välj a typ när jag tittade upp i taket. jag tryckte på a fast jag visste man inte kunde hoppa där, det var ett hål i taket ovanför mig liksom. så ramla jag i svart och det stod att jag dog.men så börjar spelet om där jag ramlar och jag  måste göra om hela kapitlet då blev jag arg.
kommer drömma jobbiga mardrömmar om det.

när jag var på terapi förut så blev jag liksom på spänn när jag hörde steg i korridoren som det var i spelet att det kommer läskiga gubbar för att slå mig bakom mig
när jag spelade bioshock så tänkte jag fan övervakningskamror,undvik dem, annars går larmetoch dedärjobbiga som skjuter å flyger far ut ur väggen.
och när jag hade provat spela lite bilspel så tänkte jag också i tevespel då jag såg en fin bil med fin färg att jag bara kunde gå fram till den och sätta mig och köra.



nej nu blev detta också jobbigt.
kan inte någon utav de få jag vet som skriver bra blogg skriva i den så jag kan läsa där och glömma av björn  49 som är smygtittare? jag kommer inte på mer saker om honom. varför han är störd och på vilket sätt det påverkar hans liv såhimla negativt. och hur i helvete jag ska få med fakta om  uppkomsten till det. finns inget säkert om varför. jag blir knäpp.
det är jätteirriterande det här!!!!


Kommentarer
Postat av: Skinhead Barbiedoll

vafan finns det någon särskild orsak för uppkomsten också? Jag vet fan inte uppkomsten till varför jag tänder på sakerna jag tänder på, vafan har voyeristerna haft för sig som gör att dom tänder på att smygkika? :S Låter verkligen asknepigt!

2009-02-18 @ 16:27:16
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0