svammel om lägenhet och kylskåp

hejhej

jag tog flera foton idag, och även igår och så, men jag blir inte nöjd! det ser inte ut som jag vill att det ska! eller som jag tycker det ser ut på riktigt. heh.

jag vill ju visa hur himla fint det redan hunnit bli här!!
vi går liksom bara runt å tycker det är jättefint hos oss. hehe
kommer nog trivas som allra bäst i denna lägenheten. jag ska göra det bästa alltså mkt mer än förut, för att få det fint och snyggt, nånstans man tycker om att bo och vara.fint och rent omkring och saker som gör mig glad av att titta på.

jag såg så fina grejer i en tidning jag läste, jag vill ha!!
jag tittar ibland på en inredningsblogg, och hon har mkt finare saker på sin blogg än alla andra.
allt ska va så stelt å minimalistiskt. jag gillar det inte,.hatar det
men jag tycker däremot också samtidigt att allt ska se enkelt ut och former som matchar varandra, det gillar jag. men jag gillar färg! och mkt saker överallt. mkt småsaker. som jag kan titta på och det ser fint ut och göra mig glad, inspirar mig osv.
här är det så bra i min lilla hörna så är det mkt saker, lite trångt men jag har allt organiserat och jag har många fina saker på samma ställe. min musik e här och min dator,  mina foto saker. allt kreativt.och i sovrummet så sover man bara.i vardagsrummet är det mer enkelt och mkt yta, inte massa saker som rör till det i huvet om man skall fokusera på film eller sitta och läsa läxor hehe. inte massa saker som distraherar å stressar upp en ...
a iaf, det är ändå personligt där inne.
men ännu inte rätt färger, vill ha några tavlor till! har bara 2!


jag vill ha ett sånt här kylskåp å jag har ALLTID sen jag först såg såna i filmer velat ha ett sånt när jag blir stor! jag hoppas å bli stor å bo i ett hem som jag äger snart så jag kan ha ett!! (borde ju vara tillräckligt stor nu egentligen)







jag kan inte skriva mer mitt huvud beter sig konstigt
på onsdag har jag spanska prov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0