so please don't cry when i fall down

It helps me with the truth inside



Hejhej
Jag tänkte skriva som en normal människa idag, inte som en slarvig skitunge som har fel påmellanslagstangenten
men det tar lite mer tid att skriva då.
Det är tråkigt

Jag skulle vilja orka lägga in lite foton från en snurrig natt när jag mådde inte mitt bästa.
Skulle vilja vara mer öppen på ett sätt här på bloggen. För precis som skinheadbarbiedoll (länk vet jag inte hur man gör) säger att hon är, så blir jag också mkt roligare mitt i all jävla skit.

och just nu är allt SKITBAJSÅTHELVETEE
men jag vet att det kommer bli bra igen.
sånt som är bra med att vara emotionellt instabil.. hehehe
för jag lärde mig en grej..
när jag mår kasst. så brukade jag tänka
"HELA MITT LIV HAR VART PISSÅSKIT IGET KOMMER NÅNSIN BLI BRA"
när jag mår bättre tänker jag
"JAG SKA SLUTA VARA SJUKSKRIVEN NU OCH BÖRJA JOBBA FÖR DET ÄR INGET STÖRRE FEL PÅ MIG JAG KLARAR ALLT."
jag tänker inte så mera.

jag har vart konstant törstig i 2 dagar nu men jag har druckit jätte mkt

Det hände en olycka igår. råka skada mig med flit.
återfall kan alla få
men jag skäms

och det var inte roligt att sitta på akuten i 5 timmar.
men min maria älskling var med mig hela tiden och stundvis hade vi nästan riktigt roligt.
trots att jag grina på spårvagnen hela vägen till sahlgrenska men jag brydde mig inte
alla skiter ju i en och jag skiter i dem.


förutom 30 operations ärr på min mage och nåra till så finns det ytterligare 6 st på mig nu JÄVLA CP
total noll impulskontroll.

och jag hade kastat alla rakblad men ändå blev det så.
fan.
jag vill inte bli sån igen.
det låg glas skärvor från en trasig ram på bordet. och...sen tänkte jag inte. jag var mitt i en känslovirvelvind
nu är jag rädd att falla neråt . och jag skäms. men nu skall jag få skämmas riktigt ordentligt.  så jag kan ge fan i det cp beteendet det löser ingenting. jag ångrar mig.

fast jag är rädd så finns det en längtan samtidigt.. allt med skolan all stress alla jag skall träffa jämt
som iofs finns till för att hjälpa mig jag måste vänja mig om jag vill ha ett fungerande liv.
läser trots allt bara 2 ämnen
men jag har 2 handledningtimmar. utöver vanliga lektioner.
möten 2ggr i veckan med terapi, och ibland arbetsterapitant på psyk.
det är liksom saker hela tiden och jag önskar jag kunde finna ork att även träna varannan eller var 3e dag.
och det är ibland för mkt för mig. jag vill bara ligga i sängen. och sen stanna där.

jag var och simma i torsdags med rebecka. det skall bli en vana. det var skönt att simma.
och trevligt att simma med rebecka. sedan god fika på tintin.
det är bra att simma med henne. jag vill inte gå själv.
jag är så rädd att börja va träningsnarkoman igen. men så länge jag har nån med så går det inte att hålla på så.


jag var ju klar med fallbeskrivningen av voyerism.
nu skall jag skriva en bokanalys, boken handlar om en som har narcissistisk personlighetstörning.
jag ska varva fakta och egna tankar och vara kritisk hit å dit. och komma fram till passande hjälp för honom om han nu stämmer in på kriterierna enligt dsm-iv. jag skall även gå igenom olika psykologiska teorier jag har rätt mkt fakta i huvet. men jag behöver mer. och på onsdag skall allt va klart. och det känns som det kommer skita sig.
fast jag skall försöka. jag får försöka tänka på det där MVG:et jag så gärna vill ha och behöver.

nu skall jag snart åka inåt stan och fixa lånekort på göteborgs universitet.
ska även träffa lovisa det var ett tag sen nu igen... oh saknar att vara granne.

jag har ett uppdrag till er!
ge mig tips på vad jag kan fota, eller om det är någon somkänner för att bli fotat. jag har motivation för det där nu igen. det skall vara lite misär känsla i bilderna.
så säg bara till om nån vill ställa upp!


puss och kram!



Kommentarer
Postat av: Mia, a.k.a. cyndamoore

det är sant, alla kan få återfall och det betyder inte att man är misslyckad och dålig. tvärtom märker du ju att det inte löser någonting så egentligen kan man säga att det finns nåt gott i allt det onda ändå.



om jag bodde närmre dig skulle jag tvinga dig att fota mig, du tar alltid så fina bilder!

2009-02-22 @ 12:30:03
URL: http://cyndamoore.wordpress.com/
Postat av: megan

jag tycker du ska fota fler självporträtt, de var asfina!

2009-02-22 @ 14:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0