mitt nya hem i bilder


vardagsrummet, ena delen utav det, i andra ände är matbort och denis datorhörna.

en del utav köket



fina koppar jag fått av dennis

genvägen från mitt lekrum via köket ut i hallen till toa, eller om jag vill rymma :D

utsikten från 8:onde våning är rättsåfräck :D
nu till det allra bästa sakerna
sovrummet är inte klart vad vi skall ha för möbler än. jag skall byta säng, så jag vill ha en i 160 istället för min 120. men min har den finaste sängramen i världen och den säljs inte längre,
försöker hitta andra fina men jag hittar inte perfekt. jag kanske är dålig på att googla. GE MIG TIPS VART FINNS FINA 160 SÄNGRAMAR I SVART SMIDE!?





min underbara helene hörna, ligger som ett litet rum mellan köket och sovrummet,
och det är öppet mot vardagsrummet,







en del av min lipsmackersamling finns fortfarande kvar iaf :D




fick en livsmanual av rebecka mikael och maria i inflyttningspresent!
det var precis vad jag behövde!!! <3

i sovrummet skulle jag haft denna ramen, men den gick sönder vi ska skaffa en ny snaraaaast!!
(tar den slut eller nått blir jag LEDSEN!
(det va inte mitt fel denna gick sönder som det alltid är annars)skulle vart lessnare då




och jag har även pysslat lite:




och lite till... jag visar resten jag pysslade sen.
ge mig tips va ni bill ha för nått tema på tändare så kan jag faktiskt göra JÄTTEFINA personliga tändare jag ska visa nångång några jag gjort.
kram

Kommentarer
Postat av: SaraMy

Åh så härligt att du lägger upp lite bilder =)

den här sänggaveln tycker jag skulle passa dig och dennis p e r f e k t :

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/30141895

och den är inte dyr heller!jag vill jättegärna ha en sån men det går inte i mitt lilla sovrum.

2009-02-04 @ 10:44:17
URL: http://heartsandunicorns.blogspot.com
Postat av: Monica

Va fint ni har fått det...Vi kommer snart o kollar .

O vi ska väl ta med STORA sängen eller va ?

Jättemysig hörna du har.

Kram M

2009-02-04 @ 12:29:01
Postat av: helene

monica:

tack!

å det skall ändå bli ännu finare med ny soffa och sådant sen!

ja vi tänkte byta till dennis säng :) det är ju jättebra om ni lyckas få med den på något vis!

det är jättebra med en egen lite hörna att rita och pyssla i :)

kram/helene

2009-02-04 @ 12:58:47
Postat av: Skinhead Barbiedoll

Asmysigt!

Älskar utsikten :)

2009-02-04 @ 14:55:05
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com
Postat av: Mia, a.k.a. cyndamoore

Gud så fint ni har! Men en Smegkyl skulle ju inte sitta fel heller!

2009-02-05 @ 12:41:53
URL: http://cyndamoore.wordpress.com/
Postat av: jennyfer

den finns visst fast bara i vitt märkte jag nu.. sänggaveln alltså: http://www.mio.se/Sortiment/Sovrum/Sangar/Sang/

men candy säljer ju sin gamla 180säng.. kolla med henne. den är ju lite lik! :)



förresten, visste inte att du börjat plugga spanska!!? muy bien! då kan vi försöka prata nästa gång haha puss

2009-02-05 @ 17:12:09
Postat av: Anonym

nej de har bara 180. våran vi skall ha är 160

haha ja :D



pusspuss!!

2009-02-05 @ 17:34:12
Postat av: elin

åhh! färgen på väggen i sovrummet! den färgen drömmer jag också om att ha, men orkar inte måla om...

2009-02-06 @ 11:19:37
URL: http://elinslillaarga.webblogg.se/
Postat av: Marielle

hahaha, alltså dina pimpade tändare är så jävla bra!

2009-02-13 @ 11:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0