mer bilder


jag igår då jag gick å tröstshoppa för att få mig att må bra igen, det är inte domkläderna jag hardär men jag hade en bra dag iaf:)


på natten målade jag om mitt diskställ med samma färg som denpå väggen..får väll lacka den eller nått senså den tål vatten.


här är jag förra helgen jag tycker bilden var fin..

(man kanklicka på den)
jag hade klätt mig som en spådam.. hehe


här är imorse när jag vaknat efter cirka tre å en halv timmas sömn :)
ser så misär ut :)


sedan satte jag igång å skulle fixa hår.




haha detta kan jag bjuda på hehehe


resultatet blev ok, men inte riiiktigt som jag vill men ändå bra.
imorn skall jag pierca septum trotsa att alla mina vänner har det känns det som.
jag håller på att genomgå en förvandling.

imorn kan jag visa för bilderna som blev bra är i dennis kamera å dataspel tävling är skitviktigt så jag kan inte få bilderna till min dator fören typ 10
å jag e rastlös.- jag vill inte va mera vid datan. jag kanskall måla om mitt skoställ eller något. jag har helt gett upp tanken på att få nått skolarbete gjort..
dennis spelar data som är ljud somär svåra att koncentrera sig om man hör + att han pratar me dem i headset.
ska kasnke ta kameran å gå ut å ta bilder på nått morbidt

eller så ska jag prova min nya klänning igen det är den finaste klänningen på åratal!


Kommentarer
Postat av: Skinhead Barbiedoll

Älskar ciggbilden!

2009-02-23 @ 13:06:17
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0