måste.

senast imorgon skall jag börja medicinera igen.
för hur skönt det än är med energi så förstör det för mitt skolarbete.
funkar inte att vara hypomanisk då man har viktiga saker att göra.


jag har gjort så mkt dumt och jag har shoppat för alla mina pengar säkert. vågar inte se efter. jag har tagit väldigt impuulsiva beslut osv.
än sålänge inga som skadar mig direkt. men jag blir nedstämd på kvällen och jag blir dissociativ.
så spänd , hela kroppen gör ont.
det är inte värt att förstöra så mkt för att rita å måla å vara låtsas glad med 100 kilo tårar bakom ögonen.




hej ergenyl jag lovar att inte sluta igen.



igår va trevligt på kvällen var hos rebecka å mikael.
har sovit 2 timmar+ lite grann hos dem för jag låg å vila.jag låg å hörde allt som sas å pratade med dem i sömnen. väldigt orolig sömn en kortis.
 vi missa sista nattvagnen där å fick va kvar till kl 6.
men de märkte nog också att jag inte riktigt var som jag skulle.
det märks nog ganska tydligt.
jag darrade konstant hela dagen skakade. konstigt. vet inte varför.

snart skall jag på terapi. blir jobbigt att berättta hur allt vart sen i torsdags. för jag ju satt mig i situationen själv. jag borde äta medicin. men jag tror verkligen inte på att jag behöver den när jag äter den.



jag hoppas vcerkligen de i skolan förstår varför jag omöjligt kunnat bli klar med min uppgift. jag kan inte koncentrera mig, fokusera mig på något.
bara om jag fastnar med något som är totalt oviktigt.
lite som tjackad på dagen å avtänd på kvällen hela tiden i flera dagar.

det är kreativiteten jag vill ha men jag vill slippa hallucinera. jag vill inte ha problem att minnas va jag gjorde vilken dag det är osv.


jag ska va iordning innan veckan är slut.
det är min plan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du en diagnos eller varför måste du äta piller?

/Läsare av din blogg

L

2009-02-24 @ 16:17:52
Postat av: helene

ja jag har iaf haft... men de ändrat sig lite på den(emotionell instabil). och har ibland sagt saker om bipolär. men jag är nog bara en gnutta bipolär. eller liksom inte lika gova manier och depressioner. sakerna liksom går in i varnadra med de olika diagnoserna. men jag håller på att bli bättre nu.

2009-02-24 @ 18:54:18
Postat av: Skinhead Barbiedoll

Hoppas dom förstår, blir galet trött på oförståelse man möter bara för att folk inte så tydligt SER ens problem när dom sitter på insidan. Då har dom svårt att fatta.

2009-02-26 @ 11:48:28
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0