mantra down


det där va jag i typ tisdags.
jag ritar typ alltid självpoträtt på något sätt har jag kommit på. eller ofta iaf.
jag tycker om de här pennorna. jag ska köpa fler.



åka spårvagn. i tisdags,. skulle till terapi. hon va INTE snäll mot mig den dagen. idag skall jag dit igen. jag är lite nervös.
men jag mår bättre för jag har sovit.
och igår var anna här en sväng. jag mötte henne efter skolan. fört var det spanska i typ 3 timmar sedan seminarie och inlämning i psykologi b.
det gick hyfsat bra allting så jag oroar mig inte så mkt för det mer.

ährs jag lägger upp mer bilder från då anna va här sen.
jag orkar inte greja med dem. jag vill lära mig lightroom bättre. det är enkelt att förstå men jag tror jag gör saker fel.





Kommentarer
Postat av: Nicole

vad är det för pennor de ser underbara ut och du ritar sjukt fint måste jag säga!

2009-04-02 @ 23:10:35
URL: http://theweirdone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0