..,

jag skall egentligen plugga nu.
jag borde tycka det är roligt tillochmed. men det tycker jag inte

skall skriva en fallbeskrivning om som lider av det sexuellt avvikande beteendet voyeurism,
men först måste jag ha fakta så att jag kan besvara endel frågor som jag skall ha med i texten.
det är det jag gör nu
skulle svara på frågan hur ser andra på en person med sådan störning
hahaa snaraere patetisk än farlig tom enligt rättsväsendet skrev jag
nu kan ja inte vara seriös mera.

har iofs valt den som känns mest ofarlig för att slippa sitta må illa då jag skall skriva.
+ att jag inte tänkt mig folk som smygtittar på andra som är nakna/har sex som så jättesjuka,


jag kommer inte kunna plugga så länge jag inte bor ensam var en hemsk tanke jag kom på förut. jag kommer ju få plugga sammanlagt säkert nästan 7 år.
eller så måste jag få en bättre koncentrationsförmåga.
det var så förr med. jag fick göra läxorna när alla sov.
jag hade bara så jävla mkt bättre diciplin,.
blev jag inte klar fören pappa skulle till jobbet så var det så liksom.
undra hur jag orkade.
fast jag orkade bara till halva gymnasiet sen så orkade jag inget mer på jättelänge

jag vill jättegärna komma ihåg och försöka fungera som jag gjorde innan jag var 17.
jag hade haft nytta utav det jag var min totala motsats på många saker. kortfattat:extremt ordningsam
duktig storasyster på alal vis.
jävligt tråkig säkert.










Kommentarer
Postat av: Skinhead Barbiedoll

Fast är voyerism enbart smygtittande, det är inte också att man helt enkelt kollar & så är knullparet är med på det? OHH I don't know, du får berätta när du vet om du vet =D

2009-02-17 @ 12:00:10
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0