de kommer alltid tillbaka


:D min mp3 spelare behaga sig komma fram från under soffan där jag inte kunde hitta den... haha

nu har jag vart å sagt till min terapeut att hon gjorde mig arg och jag va arg för hon inte tog mig på allvar.
hon gav mig 2 kramar. jag är inte så kramig sista tiden. men det va ok att hon krama mig. hon bryr sig så mkt om mig. det är nästan lite konstigt.
därför som jag blev så lessen för att hon inte tog mig på allvar.



jaha va ska man göra nu då?

dennis är å hämtar ett paket somkommit till oss båda 2! från vem ??
jättenyfiken. vi har inte beställt nått.
oj nu kom han hem.

Kommentarer
Postat av: Skinhead Barbiedoll

Man hatar ju när mp3-spelare bah rymmer sådär!

2009-03-01 @ 22:37:13
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com
Postat av: sara.

trillade in via en längre stig av blogglänkar och det var ju tursamt för detta var en trevlig lässtund!

2009-03-03 @ 11:56:47
URL: http://moroi.blogg.se/
Postat av: helene

skinheadbarbiedoll:ja fy. allt jag har rymmer flera gånger om dagen. alla grejor borde ha en sån pipfunktion som trådlösa telefoner brukar ha!



sara: tacktack :D

2009-03-04 @ 16:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0