bilder från sista tiden.

och när jag förstör mitt hår

men först lite promenad med belly:
 
belly är duktig på att klättra!! å jag sabbar alltid när hon ska busa lite medfåglar.. hehe




min älskade finaste underbaraste belly.. PÄLSKLING ÄR HON. och har mer empati än de flesta i detta land.


oj.. medans jag suttit här och skrivit så färgar jag även håret..
det verkar gå åt helvete,,,
jag färgar antingen svart eller vitt och det är enkelt. men om man ska ha en annan färg å måste bleka innan.
så verkar det inte vara lika lätt.-
ska nog be mamma om ett lån det här kommer ju kosta massatid å pengar att få fint.



en natt såg himlen jättefräck ut.. det blev inte så bra när jag ordna i lightroom.
men det var jättemörkt i mitt rum och ISO 1600 (blir massa brus då)




skulle lägga upp merfrånsista tiden,men jag gör ett nytt inlägg om inatt och imorse :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0