syster+pappa

http://beau.devote.se/blogs/3333203/my-dad-is-crazy.htm

jag börjar o förstå lite varför jag är knasig..
oftast är det ju pappa som hängs ut på hannas blogg.. mkt rolig läsning :)

när jag o dennis var på ninas 40 års kalas så lade dennis märke till att hanna gick helt stört,
så han sa : vad gör du?
jag går på hälarna, svarade hanna då, så då gjorde dennis det med ända fram till bilen



nu kom dennis tillbaka han har vart o köpt kattmat.
katterna är konstiga beter sig helt cp. händer något med maktstrukturen här hemma tror jag.
daizy bara morrar o fräser åt främst kattungarna men även mot belly.

daizy morrar aldrig o fräser aldrig. hon gjorde inte så mot den förra kullen heller.
det kanske e för att det är pojkar.
de är ju 3,5 månad gamla ändå o borde flyttat allihop
någon som har erfarenhet av sånthär?

inte roligt iaf :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0