..........


09-TEST

OM DIG
namn - helene
bor - göteborg
syskon - två lillasystrar
ålder - 27

född - 1982
ögonfärg - blå
längd - 170-172
skostorlek - 36-37
höger eller vänsterhänt - höger

hårfärg - mörkbrun, riktig-vet ej.. råttfärgad typ
födelseort - kungälv

DAGENS
låt -band of horses-the funeral(tack mamma för tips )

kläder - nya ljusgrå jeans, svart linne, röd tröja med knappar bak.
mat - sushi med maria
köp - ingenting.
göra sen - sova
godis - alladin choklad

SVARA ÄRLIGT
tycker du om godis - äter, men är inte super förtjust. köper sällan sånt självmant..
äter du oftast nyttig mat - kanske, försöker tänka på det där.

du ger mycket komplimanger till andra - för lite
är du nöjd med ditt förnamn -börjar bli ok med det.,

vad är det sämsta hos dig - förstörd tillit till andra, blir ett cp med jämna mellanrum.
vad är det bästa hos dig - vill alltid väl
hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - lite väl många kanske.
du tycker om att vara med det andra könet -från min synvinkel o alla andra tjejer som gör dessa test är det allstå männen som är det andra könet :D jodå har en som tillhör det andra könet till pojkvän o jag gillar o va med han. har även fina vänner ur denna grupp.
känner du dina grannar? ja, 2 utav familjerna på min våning iaf :) de är bra.
sporter/aktiviteter har du gått i - barngymnastik, ridskola,hiphopdans(kort tag), jazzdans, badminton,friskis o svettis, aeorobics/stepup o sådant, simmning osv.
har du några tatueringar - skall tatuera över den!
hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag? - olika

tycker du om djur - ja speciellt katter o djuphavsfiskar.

BRUKAR DU
sova - typ en gång om dygnet, ibland två
ta mediciner du inte borde ta - definitionsfråga.. ibland är de ej utskrivna till mig.. men ofta såna som absolut ska ha koll på sånt som ger mig dessa så, så illa kan det ju inte vara,
klä dig i svart - mer o mer svart

lita på folk - till viss del iaf :)

drömma mardrömmar - ja
gå i kyrkan - nej
ljuga - nej, att vara rak o ärlig är viktigt,

HAR DU
för många vänner? - nej

någon psykisk sjukdom? - jo typ.. fast i mars blir jag frisk :D
skadat någon? - inte med vilje
färgat håret? - ja sen jag var 10

några piercings - 2 st funderar på o ta ut dem men jag kan inte skruva ur skiten.
egen dator - ja två (!) fast den ena är proppfull seg o gammal o kass.
gjort bort dig rejält? - i mitt huvud-varje dag men annars kanske bara liite mer än genomsnittet..hehe inget jag bryr mig så mkt om numera.

ÄR DU

snäll - jag tror det iaf.
kort - nej, lagom


Kommentarer
Postat av: Anonym

e du från kungälv? ja känner inte igen dej, jag e oxå från kungälv och född typ 82 nämligen. känner inte dej men jag följer din blogg :) man brukar känna igen folk här ifrån :P

2009-12-24 @ 12:50:53
Postat av: Tjelsi (i polen atm)

vad ar det for tatuering du ska tacka over?



hade du en bra julafton?



hoppas du fick manga fina presenter :) God jul!

2009-12-25 @ 21:44:27
URL: http://tjelsi.com
Postat av: helene

anonym:

jag flyttade när jag var 5, jag bodde i munkegärde tills dess.. så det är i såfall inte konstigt :) bodde efter det i stenungsund



tjelsi:

en hondjävul på axeln.. extremt dåligt gjord för typ 10 årsen i vår nu.

visste ju inte att det var göteborgs sämsta tatuerare o att han var dansk o tjackpundare!



ja den var faktiskt över förväntan, o riktigt bra. fick bara bra julklappar! helt otroligt blev jätteglad. du då?



2009-12-25 @ 23:35:33
URL: http://kaustiksodaochkniv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0